God morgon 2007-08-22
Jag sitter på jobbet och längtar efter min säng, några timmar kvar…
Hoppas ni får en bra dag!

morrn morrn
här sitter ja med frukosten i högsta hugg. Pigg och utvilad kan man nog kalla de idag. Somnade kl 8 igår. Hade jätte migrän. Har bara lite ont i huvudet idag så ja hoppas de ska släppa om en stund.
i eftermiddag blir de motion för de små pållarna.
ha en bra dag

God morgon i solskenet!
Gick och också och lade mig med kraftig huvudvärk och vaknade med detsamma. Men det finns ju piller hoppas bara de hjälper.
Allt hö är inplastat känns bra att även 2:a skörden lyckades. Vi har börjat fodra med 1:a skörden och det ser superfint ut *skönt* hästarna fullkomligt älskar det. Idag ska det köras häst och förberedas så mycket som möjligt för tvättning av stall i morgon.
Ha det gött!

God Morgon!
Har varit och släppt ut de två stona som sover inne på nätterna. Nu äter ungarna frukost och själv hamnade jag här, oops.
Vi har möte på jobbet kl 8, så det var ingen idé att åka och börja med något. Dottern ser fram emot denna dag, hon skall få en egen bänk i skolan. Det får de det första riktiga året, när de går i förskoleklass sitter de vid bord. Hon hoppas också på att de skall börja jobba ordentligt idag, igår var det VM, Väringsmästerskap, hela dagen.
Ha en bra dag!
God morgon!
Har precis skickat ut Elsa till bussen och Anton har sovmorgon. Ska iväg med minsta tösen till ögonmottagningen idag och kolla hur hennes syn blivit sen hon fick glasögon i januari. Man kan ju bara hoppas att vi slipper byta glas i hennes glasögon då det är svindyrt med hennes "special".
I eftermiddag ska jag iväg och hålla lite lektion för Malin och hennes "monsterhäst" (182 cm i mankhöjd) då hon ska tävla i dressyr på fredag. Det blir lite finslipning ;-) Ska bli kul att följa med henne och vara hinknisse på fredag, det var länge sen man tävlade och var i den "svängen".
Nu ska pållarna få frukost och så väntar kaffet!!
Amor vincit omnia 

God Morgon!
Här blåser rejält idag oxå, men solen skiner, härligt!!
Igår städade jag nästan hela dan, phew….jobbigt men härligt när det är klart. Så idag ska jag nog bara ägna mig åt pållarna. Unghästarna skulle verkligen behöva komma ut på promenad nu, var ett bra tag sen sist….
Har inte tvättat stallet ännu heller….Hmm, kanske blir det en dust med högtrycket oxå.
Glad blåst alla!!
God morgon. Vakande vid 6:45 av en åsksmäll. Suck, regnet vräker ner och det blåse halv storm ute… Är hösten redan här tro?
Delad glädje är dubbel glädje :)
God Förmiddag!
Tog lite sovmorgon idag… Flyttade upp mina grejer till Uppsala igår, ovh har börjat flytta in allt.
Ska tillbaka till Brottby nu och borsta på min extremt toviga hund som ska visas på utställning på söndag!!
Ska även träna hästarna inför premieringen på fredag…
Hoppas på kritik jag kan åka hem nöjd med!
#6 regn, blåst och höst?! Än har vi inte det här i alla fall! *peppar peppar*

God förmiddag!
Har precis kommit hem från veterinären där jag varit och ultraljudat Cpirite och Hanna. Båda är dräktiga med Tiger. Så jättekul!
Ska bara byta kläder och sedan ut till tröskan. Önskar bara att allt håller idag så vi får kört undan så mkt som möjligt.
#7 Då ses vi kanske i Uppsala sen? Ska flyga upp på söndag är det tänkt.