svarta hingstfölet Thitan

Gå in på länksidan på www.shetlandsponny.com där finns hon med och på deras sida har du kontaktuppgifter.
tusen tack!
Nä det kan hon väl inte ha fått? hon har ju två avkommer varav en 2005 och en 2006 vad jag kan förstå och den 2005 är ju efter Utrol. Hon är ju född 2001 och kan inte ha hunnit med fler ju.
skumt… Kan någon kolla upp detta i utställningskatalogen för NOSSEBRO 2005. Hon hade då med ett hingstföl då… Om jag inte minns fel… Vem var far till det ENLIGT katalogen??? Var det efter Utrol??? hm…
enligt hennes hemsida så har hon hingstföl efter Utrol
Jag kommer inte åt katalogerna på SSS´s hemsida… Är de andra som också har detta problem???
nä i nossebro visade Bäckens ett Xtanföl hingst. Bäckens Helig. Yvonne hade inget hingstföl där
Enligt Shetlands Väst sida http://www.shetlandvast.se/resultat/nossebro_2005.rtfesultat på utställningen i Nossebro 2005 hade Thiara ett hingstföl e. Allgunnens Xtan RS 417… Men HAN visades inte man jag pratade med Larsson som undrade om jag ville köpa honom… Har för mig att han var efter Xtan… och enligt katalogen så var han det… men hade de Utrol 2004????
vet inte, ja det står där att fölet skulle vara efter Xtan men på deras hemsida står det Utrol. Du får höra med dom helt enkelt.
Var stod Utrol 2004? Någon som vet?
tror han stod på Allgunnens stuteri
i vilket fall som helst är inte avkomman reggad än… Men det kan ju bero på passhanteringen…
hm… men Utrol stod väl bara 2001 och 2002 hos Larssons i Brålanda??? Säsongerna 2003 och 2004 stod Xtan där… Så det BORDE väl vara Xtan som är far till Thiaras son????
Är det någons om har kataloger för detta???

Enligt Nossebro katalogen 2005 hade Thiara ett hingstföl e Xtan.
kacka är det inte lättare om du tar kontakt med dom så får du ju klara besked på hur det ligger till i stället som nu där du inte får klara besked m vem som är pappa till vem
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag hade rätt… Det ÄR Xtan som är pappa…. Hon hade förväxlat stammen på några av hästarna… http://www.shetlandponny.se/Avelsston.aspx
Varför är inte Thitan reggad??? Någon som vet var han står nu???
#15 Det är ju inte Yvonne som äger honom… Hon köpte Thiara UTAN föl…
Bäckens Helig efter Xtan ägs av min svägerska och är numera valack….jättesöt med massor av man….
hihi… vad kul att höra… du har möjligtvis ingen bild på honom? Ska hon visa honom något? Själv funderar jag på att visa Xtan-föl i Nossebro i år… Var bor hon din svägerska förresten?
Har de inte ansökt om pass till honom?
Han har pass, men hon glömde kryssa i att det var okej att visa de nya ägaruppgifterna på nätet… så därför kan man inte se att han bytt ägare. Jag får tjata på henne att hon ställer ut honom i sommar… just nu är han så överbyggd.
Hon bor i Herrljunga kommun…
fick han göra dna-prov eller gjordes Id-kollen innan han var avvand från sin mor?
Nu ser jag att han bytt ägare 2007…
Jag efterlyser fortfarande Thitan. Finns han kvar i Sverige? Lever han? http://www.shetlandsponnyn.se/Stambok/Visa3Led.aspx?Nr1=106124