Minihingstföl säljes
Brunblackskäck e. Harm u Kobie vd Ewertswijk. Välas A Nice Guy. Nyfiken, orädd social kille. Levereras okt - nov. Full stam, pass, chip.
PM:a för mer info

Vill du att jag lägger ut bilderna?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Det kan Du göra om Du har tid/lust

Blev han brunblackskäck ändå..? 
Iaf i nuläget bedömdes han så i idkollen MEN kan kanske sluta med en ny (senare) koll då han inte tappat fölpälsen ännu, under KAN det nämligen dölja sig en musblack sååå…..fortsättning följer
Förresten Pernilla, hur blev det med "min fd vagn"? Slagit till eller….?

#3 Jag är fortfarande osäker. Huvudet ser ändå musblackt ut, men vi får se då han tappat lite fölpäls - vilket han inte gjort alls i dagsläget. Han är bland de äldsta i hagen av alla fölen, men har inte fällt ett skvatt. Tror det är för att han vill hålla mig på spänn den lille "Gurgel".
Kan för övrigt intyga att det är en mkt trevlig liten kille! Han ser bra ut också.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Cattis, om Du vill, har tid, mm så får Du gärna ta något kort på "Gurgel" och bifoga här. Korten som vi tog i söndags blev inte nå´n " ahafeeling" direkt, jag =
, Kent var ju "fotograf"

Har också haft äran att få träffa denna lille kille i sommar och tycker att han är väldigt trevlig och social! En riktig liten charmknutte! 
Trevligt med "nice" PR och han har ju att brås på

Hej,
Jag har ju inte sett fölis i verkligheten, men vi hade ett musblack skäck föl här i sommras med sin mamma som oxå är musblack skäck.. han såg precis ut så i färgen, jätte ljusbrun,
borde han inte vara mörkare om han är brunblack? jag blir bara intresserad… men den lilla som var här var nästa "fux"färgad.. eller nja det blev ingen bra beskrivning, men dom såg likadana ut ivf !!!!
Kanske skulle han rakas, hihi
för "det som göms i snö"?

#12 Ja, jag har sett en del mblföl o de har sett ut så där. Men, jag tvekar så länge han inte fällt av alls. så snart han gör det ser vi ju vad som finns därunder. :-)
#13 Liiiiite drastiskt kanske :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Hade helt klart sagt att fölet är musblackskäck, även om jag kan ha fel! Jättefin färg är det i alla fall oavsett om han är mus- eller brunblack. :-)