Skitsnack o dumheter.
Jag tänker inte tillåta att detta forum blir en skitsnackarplats där man kan spy galla över folk och fä. Inte en chans.
Det har nu funkat i flera veckor utan otrevligheter. Det måste kunna fortsätta så även framöver, annars skiter jag i det här. Punkt slut!
Att ngn, om så bara med bild, pekar finger, det tas uppenbarligen inte så bra av alla. Alltså kan det inte vara okej. Denna bild är bara til lför att väcka reaktioner och varsågod, gör det. Men inte här.
Missnöje mot föreningar och styrelser, visst okej, det kan man förstå att en del har och vill prata om. Det är okej, men uppviglig och skitsnack eller tvångsmatning med information som inte hör hemma på ett forum som detta. Nej tack. Det kommer konsekvent att raderas om medlemmar som skriver inte själva inser hur forumet skall skötas.
Reglerna är tydliga, läs dem igen om ngt verkar oklart.
Jag kanske tar i en del - men jag blir arg och besviken. Ni som håller på så här, ni ger dem ju RÄTT. Man kan inte ha forum enligt dem, för att folk missbrukar dem. Exakt vad ni gör!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Håller med… hm ska försöka tänka innan man skriver eller bita ihop ibland 
Och jag håller mé

Det är jag tacksam för.
/Cattis
Men jag tycker det är enkelt att koppla ihop ett forum som handlar om en ras med vad som händer i rasens föreningsförande förening…
registerförande menar jag…

#4 Då behöver du läsa reglerna igen. Det står uttryckligen att så inte är fallet.
Man FÅR prata om saker, men man skall inte gå till överdrift bara för att man behärskar förmågan att använda sitt tangentbord.
/Cattis
Det var nog ingen ursäkt utan mer en förklaring…

#7 Vad?
/Cattis
Du har fullkomligt rätt Cattis!! Det urdumt att göra så på ex detta forum. Det är fegt också!!! Alltid lätt att vara tuff när man sitter bakom tangentbordet, men i själva verket när man står öga mot öga så är inte samma person/personer så tuffa, så de kan stå för samma, som de gör här inne. Mycket fegt och barnslligt
!!!!
Glad Påsk
från mig
går det inte att spåra användare med IP-nummer som på gamla forumet???

#10 Jo.
/Cattis

Hej o Hå det är allt jag förstår ! 

Påminner på förekommen anledning om detta igen…
Tröttsamt!

/Cattis

hm förseker bita mig i fingrana inte så lätt alltid