Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 10-färger
Läst 1399 ggr
Cattis
0

Bilder på olika färger

Jag undrar om ni som har shettisar med olika färger kan tänka er att låna ut bilder på dessa?

Vi skulle vilja publicera bilder på olika färger här, ju fler desto roligare. Har ni bilder, så maila till mig på cattis@monkeytoys.com
Givetvis kommer vi skriva vem hästen är på bilden (av dem vi väljer att publicera) och ni får också en länk till er hemsida om ni har ngn.
Bilderna skall vara skapligt skarpa och inte allt för små.

Bilder på svarta har jag redan i överflöd.

Det som behövs är bland annat:
Fux
Mörkfux
Fux med ljus man o svans
Brun
Mörkbrun
Ljusbrun
Isabell (ljus o mörk)
Rödblack
Musblack
Brunblack
Isabellblack
Cremello
Svartbrun
Gulbrun
Gulsvart
Skimmel i olika färger (konstanta)
Avblekbar skimmel
Sedan skäckar i alla ovanstående färger.
Plus alla de färger jag ev glömt…

Please help us! :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Hanna-D
0

Stoort mail skickat. Hoppas något passar.

Annette
0

Jag har skickat lite.

Milla
0

jag också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Madeleine
0

Här händer det grejer! Jag ser fram emot att få ta del av era bilderGlad Finns en del färger jag inte har sett, vad jag vet, superkul!!!

Houdini
0

Kommer ett jättemejl från Piteå också..

Kul att få se alla härliga färger på bild.

/Nettan

trex
0

Har inga foton,

men ser fram emot att få titta på olika färger.

hippoteket
0

Kan du inte skriva vilka färger du saknar? Verkar j uha kommit ett gäng! Jag skickar gärna foto på bruna Esska, som finns på min Avatar :D om du inte redan fåttannan brun!

Cattis
0

Skicka gärna på Esska du. Jag håller på så smått o sammanställer. Men jag har haft fullt upp inför ESG's manusstopp med annonser till katalogen. Skall nu fixa den sista, sen så…

/Cattis

Madelene_Udd
0

Kan man scanna in ett vanligt kort och maila tilll dig? Har nämligen ingen digitalkamera, men väl en musblackskäck i hagen.

Eftersom färgen är ganska ovanlig så kanske du inte har något annat kort på den?

Häls Madde

Cattis
0

#9 Hej! Du får gärna scanna in och skicka om du vill. Jag har på ett par musblackskäckar, men tar gärna emot fler. De tydligaste och de i olika nyanser kommer jag att ha med.

/Cattis