Gör din egen bok!
Fick denna på mailen, och jag antar att alla har fått det.
Har någon någon erfarenhet om detta sedan tidigare? Hur blir bilderma, Kvalite osv.
Vore jättekul att göra en bok om sin hästhållning/stuteri/eller om sin första tävling eller liknande!
Delad glädje är dubbel glädje :)

#0 Med det språket, sättet ni/Du berättar om era pållar och alla fina bilder ni tar skulle det absolut bli en bok att se fram emot!!
Lycka Till!!

#1: Håller med! 
#0: Jag tycker att detta påminner om vad man kan göra ifall man har en Mac … och kvaliteten blir jättebra! Där finns det många olika layouter att välja mellan, man laddar upp sina foton och sedan kommer boken hem med posten. Signed, sealed and delivered! 
# 1, 2 Tack så mycket =) Ja, man kanske borde göra det till ett höstprojekt?!

Vi gjorde en jättefin bok om Virvlas första år, något jag verkligen rekommenderar! Det var jätteenkelt och blev superbra!
#0 Gör du din bok! Jag ser oxå fram emot att läsa den. Erat stall och era hästar kommer att förgylla varje sida:). Naturligtvis inte bara det, utan ni personligen oxå!
#4 Vad kul att det blev så bra! =) Vad tyckte du om kvaliten på sidorna och om boken? Blev bilderna mörkare eller ljusare vid tryck?
#5 Tack så mycket 
Har f´lera gånger tänkt göra en bok med bra hästfoton i, på sonen eller något men det blir ju aldrig av… Har sett jättefina exempelböcker på fotoaffärer i stan. Kanske någon får en i julklapp i år…
#7 Den boken med hästfoton ser jag fram emot =)

#0 Linan: Det finns flera bra sajter man kan göra liknande på. Jag har själv aldrig testat just Gör din egen bok, men jag har många ggr använt Fujis tjänster.
http://www.fujidirekt.se/asp/_products/_fotobok/index.asp
Kvalitén är bra, snabb leverans och man kan greja en himla massa med layouter. Jag har gjort en bok varje år med bilder från familjens aktiviteter, jättekul att ha kvar. Jag har gjort en med alla hästarna (foton, stam och info) och också från vårt bröllop. I dessa har jag haft både digitala bilder, egna saker gjorda i ex photoshop (stamtavlor) och inscannade grejer. Jag är helnöjd med resultatet!
Inte så farligt dyrt är det heller…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#9 Vad bra, ska kolla in, kan inte du ta med en bok på nån utställning så man får se? =)

#10 Om jag kommer ihåg skall jag ta med mig en. Påminn mig gärna.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#11 Du kan väl ta med en i morgon så jag får se?