Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: avel
Läst 585 ggr
Hanna-D
0

Anmälningsblankett hingstpremieringen

Kanske jag som är blind men var finns anmälningsblanketter till vårens avelsvärdering för hingstar? Hittar bara proppen…

Linda-A
1

I medlemstidningen finns den väl åtminstone?

Men på hemsidan verkar bara finnas förra årets blankett, den finns i alla fall under rubriken "Blanketter/dokument". Meriter som åberopas  behöver bara skickas med i ett exemplar i år.

VeronicaP
1

Går anmälan ut nu den 28 februari Hanna ?

Jag vet ju fortfarande inte om jag kan anmäla eller ej då jag inte fått tiden för operationen  ännu och vet inte om någon annan kan köra dit och visa honom, han är även klippt så jag får väl ha någon som intygar att vi tränar honom , vet inte om de räcker med att visa fram trav registreringen.
Var även så att han hade så tjock päls så när de skulle kolla chippet på honom så kunde inte maskinen hitta det så han fick klippas på halsen för att de skulle komma fram , var ju tvungen att läsa av chippet då han skulle mätas för att få sitt mätintyg .

Hanna-D
0

#2 Anmälan och avgiften skall vara SSS tillhanda senast 1/3-2014 står det i proppen.

FredrikN
4

Tycker det är lite störande att proppen säger en sak och att anmälningsblanketten säger en annan. Så som antalet kopior och att det står fel bankgiro på anmälningsblanketten.

Mvh

Fredrik

VeronicaP
0

#2 Ok Då får jag skynda mig och se om de går att lösa ;)