Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 852 ggr
kruger
0

Visningsträns till minihingst sökes

Hej!

Undrar om det finns någon som har ett visningsträns gärna komplett för minihingstar till salu?

Visa gärna med bild och pris och var någonstans :)

MVH Heidi

ibiza
0

Hej! Jag kan sy upp ett till dig om du vill. Då får du välja spännen och modell som du vill. Jag har passformsgaranti och syr i svenskt veg läder från Tärnsjö, samt vitt läder från England. Alla spännen håller färg och form väldigt bra. Vid intresse, pm:a gärna en bild på ditt favoritträns, så vet jag vad du är ute efter och kan ge en relevant prisuppgift. Med vänlig hälsning, Jonna

Assim
0

Heidi,

Det var Jonnas grejor vi hade med i Älmhult sist, så vet du, har för mig att du gillade dem, 

Kram, Birgitta.

kruger
0

ja just det , Birgitta ! Har ju glömt priset på tränsen och kommer tyvärr inte ihåg hur dom såg ut  i heller 😕

# 1 har du någon hemsida så man kan se dom olika tränsen som du har sytt ? Även priser hade varit bra :)

Assim
0

Hon syr enligt dina önskemål, så de kan se ur "hursomhelst", har bara ett svagt minne av att du tyckte om kvaliteten. Malin o jag har ett antal visnings grimmor och de är otroligt välgjorda i absolut högsta klass på lädret. Rekommenderas varmt! De är prismässigt mycket billigt med tanke på vad du får för pengarna. Tror inte hon har någon hemsida, har aldrig kollat, hon bor ju så nära oss. Kolla på FB, pmar dig namnet så kanske du kan kolla om hon lagt upp foton eller om du hittar hemsida den vägen.