God morgon 25 augusti
Näst sista dagen hemma, imorgon åker jag upp till Uppsala igen. Ska på något sätt hinna med att bli klar med så mycket som möjligt här hemma innan dess och få packat och letat upp nycklarna.
Idag är det Bjärsjölagård och vi ska fösöka vara där 7.30 -8 för att hjälpa till att göra i ordning. Segt är det då det blev sent, eller tidigt i morse, innan jag kom i säng.
Lycka till alla som ska till Bjärsjölagård! Vi ses kanske där?.
God morgon! Idag blir det Bjärsjölagård för hela slanten, har hämta upp min fotograf om 1 timme, sen bär det av.
Lycka till, alla ni som ställer ut idag!

God Morgon!
Idag får ungarna sovmorgon efter den första skolveckan. Det hade jag också tänkt att ta, men vaknade av att magen värkte så det var lika bra att gå upp. När jag tänker efter var en baguette med skaldjursröra och en biskwi nästan det enda jag åt igår, så det kan ju bero på det.
Städ och tvätt står på schemat. Och hästar förstås.
Lycka till på utställningen allihop!

God Morgon
Idag fyller min mamma år !! och Jag o Fredrik ska på bröllop så hennes present får bli att passa barnen.. Grattis Bobo..
Har sovit en massa timmar i natt o det behövdes, nu känner jag mig ganska ok, Hoppas alla får en bra dag i Bjärsjölagård, dit hade jag oxå velat åka, men men nu kom ett bröllop just den dagen.. typiskt.. men jag håller tummarna för alla er som ska visa.

Godmorgon:)
Usch vaknade 7 i morse med jätte ont i halsen. Inge bra när man har hela helgen planerad för hästarna:) Lycka till alla som ställer ut idag:)

morsning
vaknade av telefonen. Min bror undrade om han fick komma förbi i eftermiddag. Shit tänkte ja då måste ja upp och göra mig i ordning. Hade tänkt ha en lååång dag i stallet men de får väl bli i morgon. Vi måste stängsla färdigt de sista i helgen. FÖr i vevkan som kommer ska hästarna flyttas över till den sista betes hagen. d-ponnyn i stallet ska få flytta in till mina nu. Dom har gått hela sommaren i varsina hagar och d-ponnyn har haft sommarsällskap. Men sommar gästen flyttar i veckan.
Lycka till alla som ställer ut idag. Håller tummen
//Sandra
Godmorgon!
Vaknade lite i åtta idag. Ska ut till stallet strax och städa upp i stallkammaren. Tänkte köra en sväng också. Hoppas på tur med vädret.
Ikväll så ska jag och sambon börja packa då vi flyttar den 1:e.
God förmiddag!
Jag har sovit till 9.30 (!!!!!), vet inte när det hände senast. Skönt var det iaf. Ledig dag idag, maken är med sonen är i Uppsala som spelar hockeymatch. Flickorna och jag är hemma. Skall åka och titta på en lägenhet åt min vän som ligger i skilsmässa. Det känns mindre roligt men ett måste.
Har nga hästar till salu, ev. skall den ena till Rimbo. Har en 1 årig Welshflicka och en 2 årig welshhingst till salu, ngn som är intresserad? PM:a mig.