Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett21-föreningsfrågor-övriga
Läst 259 ggr
wessis
0

Yttrandefrihet i en förening!

Synd att vissa ser allt från fel sida när man försöker förklara något. Vad beträffande gnäll som man inte fick kalla det så vet jag inte vad man ska säga för vissa gnäller faktiskt och gör inget mer åt saken än så, fel domare, fel utställningsplatser, för små ringar, dåliga priser, dåligt underlag, för lite aktiviteter, mm.mm. 

När det gäller all tid som styrelsemedlemmarna lägger ner så har i alla fall jag och många med mej gjort det för att vi tycker det är så himla kul, och inget annat. Vill som sagt också påpeka att det är ett fåtal som GNÄLLER, många är nöjda och glada och ingen kan vara alla till lags. Men det är tråkigt att höra att dom i styrelsen inte skulle lyssna på medlemmarna utan jobba utifrån sej själva…Skitsnack….Jag tror att alla regionalföreningarna har önskemål om att flera medlemmar ska komma på höst och årsmöterna och lägga fram sina önskemål och vad som ev.kan förbättras, men som sagt vissa har ju fått ställa in sina möten p.g.a. att medlemmarna inte kommer. 

Vad beträffande i Nord så har vi då inte struntat i önskemål som kommit in från medlemmar, ej heller ryckt på axlarna, men som sagt ibland går inte allt att lösa.