Anmälan via e-post
Fr o m i år har ju SSS öppnat upp för anmälan via e-post = bra.
Dock kan jag inte fylla i anmälningsblanketten på min dator och skulle vilja kolla om någon annan kan det, innan jag påtalar eventuellt fel till webbmastern. Har också problem att spara ner blanketten.
Här är själva blanketten: http://www.hemsida.shetlandsponnyn.se/SSS-2013/blanketter/pdf/anmalningsblankett_utstallning_1-17.pdf
Har samma problem med blanketten för klass 18-24.
Den ligger under Blanketter/Info på hemsidan http://www.hemsida.shetlandsponnyn.se/index.htm (jag kan inte länka direkt till sidan).

Jag kan spara den på min dator men inte fylla i den.

jag kan varken skriva på eller ladda ner den…
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Jag kan bara ta hem dem och skriva ut, maken skulle kolla om han kunde fixa dem så de går att fylla i, lägger i så fall ut dem här! :)

men ni kan ju skriva i pdf anmälningsblanketten ? som ligger på SSS hemsida .
Fast ser på den att de inte finns någon ruta att kryssa i för att jag godkänner att uppgifterna publiceras men de står ju skrivet om de där .

Var hittar du att du kan anmäla över Epost ? De måste jag har missat att man kan göra
Jag kan ladda ner den men inte skriva i den.
#5 Långt nere till vänster finns en kryssruta.
#6 Verkar inte stå något i grundproppen om flera sätt att skicka in anmälan. Kommer inte i håg var jag lästa om e-anmälan, men någonstans var det….😴
Veritas odium paretFörvånad

#5 Du måste titta på den gamla blanketten. Den har uppdaterats för e-postanmälan (den jag har länkat till).
Förmodligen kommer det stå om e-postanmälan i kommande Shetlandsponnyn. Vi fick veta att det var på gång på Höstmötet och därefter har information nyligen gått ut till utställningsarrangörerna.
Jag hittade på sparfunktionen - lite för tydlig för mej, uppenbarligen O:-). Men eftersom fler har problem med att fylla i blanketten, har jag påtalat detta för webbmastern.

#8 ok , men den borde göras i pdf fil som den andra så är de ju inga problem att fylla i ;)
aha men då har de ju inte kommit ut till alla att de ska kunna gå att epost anmäla då

#9 Det ÄR en PDF-fil, men utan formulärfält som var på den förra.
Jo, det har gått ut till alla medlemmar, som läser referaten från medlemsmötena. O:-)

#10 Jo men de är inte utlagt på hemsidan då och jag menade att de skulle läggas ut i samma pdf fil som den andra :)

Den är inte gjord för att fyllas i, det måste göras en ny blankett med den funktionen för att det ska gå att fylla i den.