Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 7649 ggr
zettan
0

höpåsar med text

hej

ngn som vet var ja kan få tag i höpåsar med text på? ska finnas påsar med texten MORGON,MIDDAG, KVÄLL på. Ngn som vet var man kan köpa sånna?

Pheobe
0

Hööks kanske?

stallostby
0

Bole

zettan
1

#1 nope vi har inte de på hööks tyvärr.

coolshettis
1

Som #2 skriver finns sådana på bole…

Adressen dit är: www.bole.nu

carina-w
1

brukar finnas på tradera

sanne
0

Sandra, dom har ute på My One !!

zettan
0

#6 ja var på my one förra veckan då hade dom inga hm konstigt Fundersam

Midlingur
0

Jag har i rosa Generad Tillverkaren är Maskot, kanske hjälper dig lite…

[Rebecka]
0

Hööks tro jag har såna.. Jag har d blå IKEA-påsarna att ha mitt HÖ i.

zettan
0

tack för hjälpen alla. Nu har ja lite att gå på. Ska nog ta ett snack meed inköp på jobbet(hööks) om dom inte tänker ta hem sånna häpåsar med text på.

ZABA
0

Jag gör egna tygpåsar för hö m.m. Billigt, hyfsat enkelt och så får man ju själv välja både färg, struktur och eventuell text på. Du kan t ex göra påsar i en speciell färg för morgonfodring, en annan för lunch osv. Funkar alldeles utmärkt för mig.

stallostby
0

#11 smart idé, det kan man ju använda sin knappt använda symaskin till.

Tyvärr tror jag påsarna blir för sladdriga, jag vill ha styva påsar för det underlättar när man fyller på dem.

Själv har jag ikeapåsar, höökspåse och någon annan exakt likadan köpt på granngården, de är helt ok sedan skriver jag stor text med spritpenna på dem!

Sasser
0

#11 Har du bild på ngn av dina? Vore kul att se hur du gjort. Ett smart & praktiskt råd:) Kanske man kan sätta sin mor i jobb… Allt roar ju en sömmerska:)!! Eller?

zettan
0

#13 ja frågade min mor om den saken om en sömmerska skulle kunna hjälpa mig. Mamma är en nämligen sömmerska. Hon sa bara nemen Sandra då är de ju en perfekt övning för dig att börja göra de själv. Ja tänker INTE göra de. Hoppas du har bättre tur än vad ja har

Sasser
0

#14 ja jag vet hur det är att ha en mamma som sömmerska..:) Varför var jag hellre med pappa och skruvade med bilar i garaget ist?Förvånad Jag hatar nämligen att SY och det har min mamma insett efter typ 35 år så nu syr hon allt jag ber om, allt från ridtäcken till shettisar till folkdräkter åt folk:).. Jag syr på min höjd av trasiga byxor till shorts åt ungarna och kortar av för långa gardiner. Jag och symaskinen HATAR varandra….

zettan
0

#15 samma här. symaskinen hatar mig lika mkt som ja hatar den. Den liksom gnäller på mig och ja på den. Tråden hoppar ur hela tiden. ne fy tusan sy de är de tråkigaste ja vet. Mamma brukar sy upp byxor åt mig men då får ja fjäska Skrattande. Blir nog till att beställa höpåsar från bole tror ja.

Cattis
0

#15 Min symaskin och jag har samma inställning till varandra som du har till din. :-)

Jag är säker på att den trasslar till tråden bara för att jäklas med mig.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sasser
0

#16 & #17 *asg* Vi ligger på samma nivå…

zettan
0

#18 hihi ja de verkar såSkrattande