Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 484 ggr
zettan
0

god morgon 27 Augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god morgon

pust idag är ja jätte trött. Haft lite svårt att sova i natt.Drömt en massa konstigheter. Så ja hoppas ju att de inte är sanna drömmar man drömmer. Idag åker mina föräldrar till Grekland. Skönt för dom men an blir orolig när det är katastrofer runt om i Grekland. Men dom kommer nog få de skönt kan ja tro. Ska strax iväg till jobbet som vanligt och jobba mina timmar. Sen blir de hem och vinka av föräldrarna. Tänk om man ska hoppa in i en av resväskorna? eller njae den resan vill nog inte ja vara med på tror ja inte Räcka ut tungan.

ha en bra dag alla

ElisabethA
0

Ska strax till jobbet. Har varit ute och fixat med hästarna i hagen - alltid lika härligt att börja dagen så!
Hoppas alla får en bra dag Skrattande

Anette
0

God Morgon!

Här ser ut att bli en hyffsat solig dag om än blåsigt med inslag av lite höstkyla….

Får besök från Tyskland idag vid 11-snåret så jag får försöka jaga undan lite dammråttor innan dess och fixa till lite käk. Pållarna lär få besök eftersom det är två hästtokiga småtjejer med..Glad

Ha en skön dag alla!!

Charlotte-J
0

God morgon!

Barnen har åkt till skolan och lugnet har infunnit sig ;-))

Idag är det trav igen och alltså jobb för min del. Hoppas vädret blir bra!

Ska väl fortsätta ta tag i mitt "tvättberg" som liknar Mount Everest.

Amor vincit omnia Kyss

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Första dagen i skolan idag. Jag har glömt att tacka ja till höstens kurser i tid, så får se om jag får gå dem eller om jag får sätta mig på planet och åka hem igen.

SaraDoos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter på jobb…

Igår var veterinären ute och kollade på Hygglo. Han visade ingen hälta alls. Hon klämde och kände och vi travade fram och tillbaka, men nix, han verkar ha repat sig helt och hållet! Skönt.

En skicklig fotograf (Andrea Bernro) lyckades fånga olyckan på bild. Tror f-n det gjorde ont när hela kroppstyngden landar på en böjd kota *ajajaj*

Puzzel
0

Godmorgon så va sommarlovet slut o skolorna börjar idag för barnen. Själv ska jag iväg o skriva prov . Blä inge kul men ett måste.

Benjamin
0

Vad skönt att det är bra med Hygglo. Jag fattade inte att det var i svängen som han föll. Jag vände kanske lite för snabbt med mamman då. Jag skulle naturligtvi ha väntat tills det att du var runt också. Sorry.Gråter

Therese_Melberg
0

God morgon, eller vad det nu är den här tiden.

Jag ska ut med hunden nu på förmiddagen, och sen ska jag ut i stallet och pyssla, kanske ta en körtur med köttbullen (Savannah) så magen kan få krympa lite, hihi. Ikväll ska jag börja plugga matematik på komvux, ska bli lite spännande faktiskt. Men först ska jag dricka upp mitt kaffe och plöja igenom alla inlägg härGlad

Milla
0

God dag!

Vi har sol idag och det är så skönt. Ajaj tror 17 att han fick ont Sara.

Idag ska jag iväg och inhandla lite nytt foder till Heddan.

Förhoppningsvis blir vår toalett klar idag, har haft hantverkare här i några dagar och har varit tvungen att gå på toa i källaren bläää jag har lite konstig fobie så jag har inte kunnat duscha där nere…………………..

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

ElisabethA
0

#5 Skönt att Hygglo mår bra nu. Visst är hon duktig på att fotografera, min kusin Andrea Räcka ut tungan