Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 19-om-sajten
Läst 502 ggr
Annette
0

Försvunna inlägg mm

Efter dagens problem har det försvunnit inlägg mm från hela iFokus. Vi vet ännu inte om de kommer tillbaka. Det arbetas för fullt med problemet just nu. Vi återkommer med mer besked så snart vi kan.

Cattis
0

Ja de som jobbar med detta kommer väl hem från sina "normala" heltidsarbeten nu och kan ägna kvällen och natten åt iFokus. Jag är inte avundsjuk på deras familjer som aldrig får umgås med dem.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Asagard
0

Kan även PM försvunnit? Jag var helt säker på att jag skrev ett i natt, men nu är det borta?!

Annette
0

Japp, PM har också försvunnit. Kolla om de finns i skickat, annars är de borta.

Cattis
0

Allt efter klockan 1 i natt verkar ha försvunnit. Detta har hänt en gång tidigare, att de gått tillbaka till en backup - men om jag inte minns fel så kom alla gamla inlägg tillbaka då? Det var förra sommaren typ.

/Cattis

Annette
0

Ja, det var saker som försvann en annan gång, men det kom tillbaks vill jag också minnas.

Pheobe
0

Men är det mycket strul med forumet nu eller det är bara min dator som är otroligt seg?

Cattis
0

#6 Det är ngt som inte funkar som det skall och detta har påverkat forumen den sista veckan. Det har också gjort att alla dagens inlägg är borta.

/Cattis

Charlotte-J
0

#7 Tror du att Mantorpstråden 14/9 som jag la in i morse går att "rädda" eller måste jag skriva en helt ny? Den fanns ju inne ett tag.

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

#8 Du bör nog skriva en ny för säkerhets skull.

# Alla får gärna skriva igen det de skrivit under dagen. För det ser mörkt ut att få tillbaka de gamla trådarna just nu…

/Cattis