Körträning i Dalarna!
Vi är ett gäng som tränar för Elin Stahre cirka 1 gång/månad och det finns plats för fler! Häst eller ponny, körbar eller under inkörning, du tränar helt på din och hästens nivå. Vi håller till i Avestatrakten. Välkomna! Tel: 070-635 64 58
Jag vill gärna vara med, men jag jobbar helger ( 2 av 5 ) så det är krångligt att få till det. Har ni datum för flera tillfällen planerade redan ?
Den 5 april är nästa träningstillfälle, sen har vi inte hunnit planera in mera…🙂 vi försöker se till så att så många som möjligt kan vara med varje gång.
mvh
Anna-karin

Absolut intresserad! Var i Avesta brukar ni hålla till? Har lite mkt omkring mig just nu men kan man ev komma och titta och se om det finns plats när jag har mer tid så vore jag jätte glad! Mvh Josefina Åslund
#4 senast var vi i ridhuset i haltarsbo men nästa gång blir det eventuellt på whelsh stuteriet i karlbo. Du är välkommen att komma och titta och prata häst en stund😃 Med vänlig hälsning Anna-Karin

Jg är också intresserad, dock inte den 26/4,då kan jag inte
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Vad kul att ni vill vara med!! Ju fler desto bättre och roligare!! Jag ska prata med Elin ang. Att köra bettlöst men det ska nog inte vara några problem. Välkomna!! Mvh Anna-karin
#8 Åh, så glad jag blir..! :'D Håller tummar och tår!
#9 nu har jag pratat med och han sa att det går jättebra!!
#10 Jippi! 🥳 Jag ska kika om det passar den 26/4 för mig, finns det plats då? :)

Jag är också intresserad av att vara med. Men det blir nog aktuellt framåt juni då jag håller på att köra in mitt shettis sto nu. Men som sagt jag vill jätte gärna vara med. Med vänlig hälsning Stina
#11 ring trådskaparen och anmäl dig, tele nummer står i första inlägget, det ska finnas plats då tror jag. #12 Du är välkommen och komma och titta och umgås tills du känner att du och hästen är redo. Välkomna!!