Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 407 ggr
Mossedal
0

ERROR

Varför har jag (hur är det med er andra?) återkommande problem att komma åt www.shetlandsponny.ifokus.se ??!!
Felmeddelandet är typ "det tar för lång tid att nå servern"… men det är bara denna sida som strular. Oftast kvällstid, då många vill in.
OBS att jag har bra anslutning, och att jag vid dessa tillfällen kan öppna och gå till ALLA andra sidor jag vill - bara iFokus strular.

Något som bör fixas/förbättras??? Tänkte att det vore bra för administratör att veta detta!

Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.

Må väl,
Maria

AnnaLundin
0

hela iFokus har problem, iFokus administratörer jobbar på det…

Miija
0

Jag har ocå det problemet.

Cattis
0

Alla, precis alla, har samma problem. Vi vet inte vad det beror på, men det vi vet är att killarna bakom iFokus sliter som bara den för att lösa de problem som uppstår.

Eftersom sajten hela tiden utvecklas med nya funktioner, förbättringar av gamla osv, så kommer okså nya buggar och felmeddelande fram. Jag håller tummarna för att nästa version av iFokus är både mer stabil och har en massa nya roliga funktioner.

Jag vet att det är irriterande då man inte kommer in, inte kan öppna trådar, eller värst då man skrivit ett långt inlägg som aldrig postas pga "Server Error". Samma gäller för mig.
Men försök tänka på hur frustrerande det är för dem som lägger ner all sin fritid, och mer därtill, för att skapa detta för oss. De gör allt de bara kan, det är jag helt övertygad om.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Angel
0

Inte så att det är för mycket folk och för lite plats?

Cattis
0

#4 Nej långt ifrån.

/Cattis

Mossedal
0

#3 Ja då vet ju de som jobbar med detta om problemet… var bara det jag ville veta.
För ibland sitter folk på sin kammare och svär över att saker inte funkar (utan att förmedla detta), men de som har möjlighet att fixa problemen är ovetande om att det över huvud taget är strul.

Tror säkert de jobbar för fullt eftersom de vet om problemen!

Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.

Må väl,
Maria

Annette
0

#6. Det kan du lita på att de gör.

VeronicaP
0

ja idag har det varit mycket problems med iFokus ;-)

Cattis
0

Ja det har varit riktigt jobbigt ett tag nu, men jag vet tyvärr inte riktigt vad det beror på och ej heller hur lång tid det tar innan det är helt löst. Får jag veta mer, så skriver jag det här.

Jag hoppas ni kan ha överseende med detta ännu ett tag till.

/Cattis

susanne-s
0

Den som väntar på nått gott……= )

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Annette
0

Som ni säkert märkt är det fortfarande problem. Trådar, inlägg, dagboksskriverier mm  har åter igen försvunnit.

Vi får hålla tummarna för att detta snart är löst.