god morgon 30 Augusti
god morron alla
idag var de lite varmare ute 7+. Men de känns kallt i huset och ja tror ja får ta en vända och sätta på elementen under dagen sen. För inte ska man behöva ha raggsockar på sig inne. Brr men de är väl bara att sätta på elementen antar ja. Mamma och pappa är ju i grekland så dom kan man ju inte fråga precis.
Släppte pållarna på nytt bete i går. Tala om att de blev glada
. De bara körde ner huvudena i marken och åt och åt och åt. Lilla Bastic han skuttade runt så glatt. Men även han satte igång och äta ganska snart. Han har fällt av jätte mkt av sig fölpäls nu. De känns skönt. Cilla börjar bli fin i kroppen. Tömkötrde henne föresten igår. De gick också bra. Så nu är de tömkörning några dagar sen åker skaklarna fram.
ha en bra dag alla

Hej alla!!
Idag blir det o vara hemma från Jobbet, ena sonen har fått feber och Öron inflammation.. suck. men jag får väl ta ett röj bland både ren o smutsig tvätt. Sen ska jag hämnta hö idag, fodrar hingstarna extra o nu börjar det ta slut..
Hösten är verkligen här o kallt som tusan är det, men det gör inget för det har ju nästan varit höst hela sommaren… lite kallar nu bara,
ha en bra dag !
ps, Linan, kom mitt pm fram eller försvann det i server errorn.. skickade igår på fm….

God morgon!
Idag skall jag och min mamma åka till Amsterdam över helgen! Det skall bli så mysigt att kunna hänge sig åt "tjejsnack" och ha lite tid tillsammans, bara hon och jag! 
Skall hålla tummarna så det knakar för er som visar i Köping på lördag! Lycka till!!!
#1 Jo det kom fram och jag han läsa men nu finns det inte kvar
Om du har kvar det hos dig får du gärna skicka det igen 
Kallt som attan, fast solen skiner. Ska sitta på utbildning hela dagen i dag. Försäkringar, alltid är det nått nytt eller ändraingar i vilkoren…
Delad glädje är dubbel glädje :)
Minusgrader för andra morgonen i rad. I går kväll blev hela marken täckt av ett vitt täcke med hagel. Usch, det var otäckt likt en vinterdag! Är den här redan?…Det både känns o ser så ut, tycker jag…..
Får hoppas på en varm och solig torsdag!
#2: Trevlig resa!

OOJ va konstigt mitt inlägg blev.. jag kopierade från den go morgon tråden jag skrev..ja ja så det kan bli.
#3 skickar igen !!

Goddagens sitterhär och väntar på att veterinären ska ringa, de ska ut på koll idag av Puzz och se hur allt läker och om det läker rätt. Tyvärr har hennes andra ben fått troligt skavsår av stödlindan suck när det andra benet läkt så fint. Puzz gillar inte att stå inne i boxen hela dagarna massor med flugor är det och dem avskyr hon. Hoppas hon snart kan få gå i konvalecent hage. Usch ja kallt börjar det bli dags att ta fram fleece tröjor och västarna + lägga täcke i sängen igen har endast haft lakan fram till nu då det varit varmt. Ha en bra dag allihop
God middag!
Ska snart ge mig av till djursjukhuset och hämta hem Fias katt. Han lider av en leversjukdom som är rätt lik det där hyper….på häst.
Han kommer hem med sond och massor av medicin. Hm tur man har djur så inte pengarna lägst på hög
Kalaset från tisdags kväll till idag gick loss på 7400 kr
tur han är förskäkrad.
Hm och jag som skulle storstäda idag……..det blir ju inget med det med en sjuk katt hemma 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God middag!
Idag börjar ridskolan för barnen men Elsa får hoppa över det idag då hon blivit magsjuk, stackarn. Som hon längtat efter ridskolestarten och så blir hon sjuk. Hon får se fram emot nästa vecka istället.
Det är höst i luften och lite kallt, härligt. På lördag är det utställning för vår del, då bär det iväg till Brunnstorp med 3 stycken.
Amor vincit omnia 

God kväll!
Nu är årets småttingfotboll över och som fanbärare har jag och min kompis tjänstgjort färdigt för den här veckan. Nästan färdigt iaf, bara flaggan som ska hissas på lördag innan kvällens middag men då behövs varken klänning, studentmössa eller vita handskar så det är inte direkt betungande.
Hemma och bytar om nu och sedan är det fest resten av kvällen :-)