Får bara inte hända
Sitter här med tårar i ögonen och har en helg med tävling för Steffi och Wippen och huvudet bara snurrar, hingstvisning på lördag och Lätt A dressyr på söndag och igår hände det som bara ej får hända……..
Våran grannson var på väg med cykel med sin lillasyster som brukar rida hos oss till skolan, när han kommer nerför backen ut mot stora vägen så kommer det en bil och kör på honom och han avlider och hans lillasyster är bakom och ser allting, jag mår så dåligt över detta och jag träffade hela familjen igår när dem kom från sjukhuset och vi kramades och kramades vi tände ljus på olyckplatsen och bara kramades, jag tycker att detta är så hemskt, det är som en klump i magen hela tiden, man tänker på familjen på lillasyster och på henne som körde bilen, fy fy fy detta får bara ej hända
Min sambo roger vinkade till dessa två glada själar tre minuter innan olyckan och sedan är han borta, min sambo tyckte detta var fruktansvärt på TRE MINUTER TRE MINUTER så försvinner ett barns liv, hemskt åter igen hemskt, Steffi fick tända ljus och lägga en nalle där i går kväll då hon har lekt med barnen
VArför ska vissa få vara med om detta finns inte ord
Ville bara skriva av mig
Kram på Er alla och var rädda om Er

Vad hemskt!
Vilken fruktansvärd händelse. Så bra att du är ett stöd till familjen.

Så fruktansvärt. Man finner inte ord, men tankar går till dem som behöver det..
Åh så fruktansvärt. Tårarna rinner på mig efter att ha läst om det du skriver. Får hoppas att familjen finner styrka att leva vidare med varandra och att de får mycket stöd utifrån!
ÅÅ så hemskt, jag kan mycket väl förstå hur ni känner er, för när jag läste detta så blir man ju alldeles förtvivlad.
Tänker på er alla och hoppas innerligt att ni ska orka ta er igenom detta.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hemskt för alla inblandade. Så fort saker kan ändras.
Finner inte ord för vad jag läser! Livet är bra orättvist, så fruktansvärt tragiskt. Stackars familj o alla inblandade.
- Sänder ett fång med kramar till alla som behöver det just nu. Ta hand om varandra….
Mina allra varmaste tankar och kramar går till er.

Jag hittar inte ord för detta tragiska som hänt, det är så fruktansvärt tragiskt, jag vill sända tusen varma kramar till er.

När sådant här händer får man allt en tankeställare! Hur stor är min problem jämfört med denna stackars familj. Carpe diem = fånga dagen!!
Finns inga ord, mina tårar rinner.
Det värsta en förälder, ett syskon, nära anhörig eller kamrat kan råka ut för, livet är så orättvist och grymt ibland 
Sänder många varma tankar till er

Fy jag får rysningar av blotta tanken
. Kramar från oss.
Fy så hemskt, mina egna minnen började genast att spöka med mig. Sänder varma tankar och kramar till er.
Amor vincit omnia 

Tack alla, det verkligen värmer det Ni skriver man har svårt att förstå det här
Kram

tråkigt

Detta är ju något av det värsta som kan hända en föräldrer att förlora sitt barn, tänker på familjen, syskon och vänner.

Att förlora ett barn måste vara det mest djävulska man som förälder kan råka ut för. Men även som när och kär…. så fruktansvärt! Mina varmaste kramar till Er inblandade!!!
Fy attan vad hemskt! Hur får ngt sånt hända! Hoppas fam hitt ar styrkan o ta sig vidare
Så hemskt, så tragiskt! Barnen och familjen är ju allt som egentligen spelar roll. Att något sådant bara får hända är så hemskt och så ofattbart. Mina tankar är hos Er och de drabbade. Hoppas ni hittar stöd hos varandra.

Vad hemskt!
Tänker spec. på hans lillasyster som fick bevittna hela händelsen! Vad livet är orättvist, han hade ju hela livet framför sig..stackars familj och vänner.. och bilföraren måste verkligen må pyton den också

Men fy så tragist, livet är orättvist, att barn rycks bort från föräldrar och syskon.
Skickar kramar till de inblandade, tänker på er.

fy tusan vad hemskt. Finns knappt ord. mina tankar går till de som behöver.
Måste bara själv sända en tanke till den stackars man/kvinna som körde på pojken. Oavsett orsaken så kommer denna händelse att följa denna människa genom hela livet. Jag hoppas att även h*n får proffshjälp här framöver.

Tack igen för era omtankar, systern sitter uppe i huset och bara skriker, vi hör henne hela tiden, chauffören går ej att förhöra hon är en sådan chock och jag hoppas att hon verkligen får hjälp, detta är det värsta jag varit med om Steffi grät i skolan idag så det är så hemskt och så lilla systern som bara gråter

Tänder ett ljus…
Jag instämmer i det alla skriver.
Blev helt kall när jag fick höra detta fruktansvärda på telefon. Varför skall det behöva hända? Det finns inga ord….
På ett ögonblick kan allt förändras………….´
Sänder mina varmaste tankar till er.
Så oerhört tragiskt!
Livet blir aldig mer sig likt för alla drabbade.
Mitt varmaste deltagande.
Veritas odium paretFörvånad

Mina varmaste tankar till er alla inblandade. Vilken mardröm- Men som man aldrig vaknar ifrån..
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

får rysningar i hela kroppen, tårar i ögonen….. fy f*n vad orättvist! stackars barn och stackars föräldrar… beklagar verkligen sorgen.