Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 393 ggr
Rissla
0

D1M???

Fick startlistan för första travdagen. De hade gjort om listan och på de hästar jag står som tränare, så står det även vilken licens jag har. I mitt fall D1M. D vet jag är för att jag är 16-25 år gammal. Men 1M då? Vad står det för? Någon som vet??

VeronicaP
0

Nä jag har inte riktig koll och jag gillar inte de nya listorna alls för du kan ju inte se vad dina motståndare i loppet har gått för tider eller hur det gått för dem i sista loppet *suck* men titta man på sptf sida med starlistorna så är det vissa som fortfarande ligger som det gamla . Vart ska ni gå ut någonstans?

Rissla
0

Jag håller med dig. Blev jätteförvånad över de nya startlistorna. Sa ju ingenting. Trodde först att det var en tillfällig startlista, att de andra dröjde, men det verkar ju vara så här de ska se ut. Blir jätteirriterad. Hur ska man nu kunna "räkna ut" vem man tror ska vinna? Har ju ingen aning om hur de andra har gått. Skrikandes

Mina hästar ska ut på Visby. Jag ska inte köra denna gången, för vi har haft kvarka och A2 på våra hästar. Så ingen av de hästarna som står hemma får vara med. MEN jag har nu börjat träna igen, så snart hoppas jag få komma ut med mina russ! Glad

Adress till hur startlistorna ser ut finns här:

www.sptf.nu/startlistor/Vi_060422.pdf

VeronicaP
0

mm men det verkar som att listorna som kommit ut efter den 18 ser ut på det nya viset och de innan på det gammla . Nä jag fattar verkligen inte vad detta ska vara bra för ska de ändra på samm sketna vis för stortravet då med Oskyldig

Ok ni fick ihop 10 lopp i allfall och var ju inte så lite starter ändå , i Halmstad blev det ju bara 7 lopp och endast 2 russ och 5 shetland. och inte så mycket hästar , många har ju inte kommit igång här ännu med sina ordentligt , våra ena är i super bra konditon medans den andra är inte riktigt lika bra , men då det är kort lopp 1140(1200) får hon starta på så är det ingen fara och det blir en bra träning faktiskt då vi har haft lite problem med att komma in på banan och träna.