Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 734 ggr
Anette
0

God Morgon 1 September

God Morgon!!

Här skiner solen så vackert idag och det verkar bli lite värme frampå dagen.Glad Annars känns det defenitivt att hösten är här nu, det är verkligen riktigt kyligt på kvällarna och vi har redan haft frost på morgonen flera gånger….

Idag ska vi pyssla lite med diverse på gården, det ska upp en skjutdörr på lösdriften, gräset ska klippas och "pojkarna" ska flyttas till skogshagen en sväng. Men först ska vi lägga selen på Birger och se vad han tycker om det! Ska bli kul att köra in honom i höst.Glad

Stoort Lycka Till alla ni som ska till Köping idag!!

Ha en skön dag alla!!

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Snart dags att köra in till Uppsala och hämta klänningen som jag ska ha kväll. Årets roligaste middag ikväll, sångboksmiddagen. Förfest tillsammans med alla skåningar kl 4 och ngn timme senare ska vi infinna oss på kåren. Får hoppas allt det även i år är skåningarna som hörs mest och har roligast, för så brukar det vara :-) Ett par timmar på kåren efteråt och därefter är det dags att åka söderut.

Lycka till alla som ska visa i Köping idag!

Sasser
0

Uppsala nästa… fast jag blir hemma denna dag:). Maken får stå ut med att sova ensam på Sunnersta, fast jag hade velat vara med. Sonen skall med sitt Almtuna-gäng spela 2 matcher i helgen, Huddinge hemma och Danderyd borta. Peter skall dessutom kolla in vårat eventuella övernattningsrum som vi ev. skall hyra i Uppsala. Ja tänk vad gör man inte för barnen:)

Själv skall jag ut och chippa ett gäng hästar idag, hade 3 igår så i den branchen står det inte stilla:), sen skall Puzzel badas inför premieringarna i morgon.

Jag har fått två inackorderingar. Igår flyttade Marlene hit sina shettis-hingstar och det gick bra. Välkommen till oss!

Hoppas att ni får en bra dag! //ESå

zettan
0

morrn morrn

idag skiner solen men de är inte så varmt ännu. men de är skönt att solen visar sig i allafall. Ska strax till hästarna och ta en långpromenad med 2 av dom. Ska bli härligt. Älskar långpromenader med mina småttingar =)

Tror nog Anette är lite trött idag FlörtSeptemper heter de väl inte Skrattande hihi

ha en bra dag alla

Anette
0

#3 Oooops!Generad Mmm, är liite trött faktiskt, vi hade kräftskiva igår och det blev lite sent……..Glad

RebeckaSvensson
0

#3, 4, Ändrat.

sanne
0

Go dag

jätte vackert väder idag, vi har nu städat ut det sista i stallet, har liksom blivit kvar sen i vårasGeneradmen nu är det klart. skönt tills hästarna ska börja gå in, men jag hoppas iof att det dröjer ett tag till. idag ska jag på bio m ena sonen o se shrek 3, ska bli kul, för jag gillar dem filmerna…

väntar m spänning på resultaten från köping, o i morgon ska vi ju o titta i värnamo,  håller verkligen tummarna för alla som visar.

ha en bra dag alla

Annette
0

God middag!

Härligt väder här också. Jag filurar på om jag skall åka till Värnamo eller inte. Hade tänkt att vara hemma den här helgen, men det är lockande att åka. Får se hur jag gör.

Turnado
0

God middag!

Ska väll köra häst idag hon har ju inte gått sedan tisdags :S oc är aktiv tävlingshäst så det är väll inte bra. Ska till pernilla för hon fyller år idag…Sen så blir det lite läxor

Daladis
0

God eftermiddag!
Idag var det premiering i Bollnäs och jag hade med svägerskan som hästvisare. Min höft håller inte för att "kuta runt" med, så för att få en "rättvis" bedömning på gångarterna så hjälpte snälla Maria mig. Titti var rengjord och går omkring och myser när man åker på utställning, en dröm att ha med sig. Domaren gillade henne och tyckte hon var "en mycket trevlig ponny". 
Hon blev mätt till 83,7 cm och fick poängen: 9-8-7-8-8 =40 p och G. Är sååå himla nöjd!!! //Erica

Kris_J
0

#9 Grattis!

Veritas odium paretFörvånad

[Anna-N]
0

#9: Grattis Erica, det var riktigt bra det…. Har du fler resultat? Du får gärna skicka ett PM så lägger vi ut det här. ;-)

Daladis
0

#10-11: Tack! Jag är verkligen jätteglad!!! Tyvärr var inte pennan med, så jag har inga andra resultat… Hoppas någon annan fick ned skrivet vad alla hade.

[Anna-N]
0

Fick precis resultaten skickade :-)  Så det kommer här senare.Flört

carina-w
0

Grattis Erica o Titti ,så kul Flört

maggan
0

Grattis Erica!

Ellinor Johansson
0

Grattis Erika och TittiGlad