God morgon 2 september
Jag tar mig en tur till Värnamo idag. Jag velade hit och dit igår, men min snälla gubbe tyckte jag skulle åka. Snart är det ju vinter och då får man ju gå här och muttra. Själv har han inte varit längre än till Mariestad i år när det gäller hans hobby. Ja, han har visst i Motala också. Jag åker ensam, för när dottern fick höra att de skulle äta kroppkakor till middag valde hon det före att titta på hästar
.
Lycka till med era hästar idag!

God Morgon, snart dags att lasta och köra till Värnamo. Vädret är inte så kul det blåser som attan och regnar lite lätt.
#2: Lycka till! Få se om jag kommer förbi en sväng….
Här är det sol o varmt en riktig sensommardag.
Önskar alla lycka till med hingstarna i Värnamo i dag! 
God morgon!
Sitter som på nålar… Lycka till allihopa. Spreciellt Rebecka! =) Lika nervöst här hemma. Eller nja, nästan iaf. Hoppas, hoppas…..

god morgon
här öser regnet ner och de b¨låser som sjutton. Då blir man allt lite nojjig och tycker synd om sina pållar. Men de får vara ute ett tag till. De ska få komma in sen när ja kommer till stallet. Ja som hade tänkt mig en fotar dag idag. De får nog bli andra planer ser de ut som. Tur man har ett ridhus inte allt för lång bort. Bara att ta en 10 min promenad så e man inomhus 
Lycka till i Värnamo idag. Sitter med spänning på resultat.
Lycka till ni andra som är på premering idag

God Morgon!
Sovit läänge idag. Vi bestämde till sist att inte åka till Värnamo,fast vi så gärna ville. Men ska jobba två nätter nu och det blir lite för långt att åka, tyvärr..:o( Önskar alla Lycka Till! som är där idag. Hoppas på många fina bilder i kväll….
I stället ska vi åka och kika på transport i em. Vore verkligen sååå gott med en egen nu…
Ha en skön söndag alla!!

God morron!
Här e det regn o lite blåst. Slutar det o regna så blir det stallet o pyssla lite med grabbarna :) Men regnet hindrar mej inge kul med blöt häst. Så då blir det jobba i fatt med engelskan :S missar 2-3 lektioner medans jag är i bulgarien o njuter av sloen där.
Nu ä rhösten här! Blåser o molnigt o regnet hänger i luften. Ngt sleten idag, hade familjefest i går 26 vuxna 22 barn! Hade supertrevligt o allt klaffade kanon! Maten var sååå god. Hade beställt thaimat från en som har cateringsfirma! Mmm gott… städade i fm o sen har vi bara slöat. Ha en bra dag alla!
Idag tar jag och dottern det lite lugnt, ska jobba inatt. Igår var vi i väg på min första körtävling någonsin! Det var jätte roligt! Vi ställde upp i dessyr och precision. Jag är så stollt över min lille vän Bill(85cm) som gjorde sitt bästa. Vi kom 7av 14. De andra hästarna var lute större så de har ju lite mer fördel idet. Jag är så stolt över oss ändå! Vi kom inte sist i allafall, alla de andra som var med har tävlat en del innan och kört i många år. Vi började med detta i våras. Jag är helt såld i körning nu!