Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 1703 ggr
PetraJ
1

Nuntorp 24 maj

Söker sponsorer till utställningen i Nuntorp 24 maj. Passa även på att ha en annons i våran katalog. Helsida 200 kr eller halvsida 100 kr. För icke medlemmar 300 kr för helsida och 150 kr för halvsida.

Proppen kommer att uppdateras med att vi tar emot internet anmälan och om man vill ha sin katalog hemskickad för 10 kr så skriver man det i anmälan, annars hämtar man den i sekretariatet på utställningsplatsen. Vid frågor mm maila eller ring mig. Mvh Petra

pet.jakobsson@telia.com 

0730-871254

Annette
1

Bra initiativ ang katalogen :))))

PetraJ
0

Vi frågade medlemmarna på årsmötet igår och det var deras önskan🙂

PetraJ
0

Bis 3a sponsrad🙂

PetraJ
0

Championhingst sponsrad

PetraJ
0

Champion valack sponsrad

PetraJ
0

Champion unghingst sponsrad

PetraJ
0

Champion ungsto sponsrad :)

Någon som är sugen på BIS o R bis?

helle1973
0

Hej

kanon bra med att man kan anmäla per mail :)

En liten nyfiken fråga! Underskrift?

det funkar inte att skriva på raden eller måste man skriva ut den o scanna den eller räcker det att fylla i alla obligatoriska fält :)

Helle

PetraJ
1

Du skall fylla i allt på blanketten och det kan du göra på datorn. Sedan sparar du ner den och mailar över den till den mailadress som står i proppen. Det finns en ny ruta längst ner på blanketten som man skall kryssa som räknas som underskrift.

helle1973
1

Tack Petra

Laddat ner en ny blankett :)

Min hade ingen kryssruta :)

Tackar.

PetraJ
1

Den nya blanketten finns både på väst hemsida och sss

PetraJ
0

Putt

PetraJ
0

Putt

PetraJ
0

Någon som vill sponsra BIS o RBIS?

helle1973
0

Hej igen Dum fråga o jag tror ja har sett den ngn annanstans innan! Men det går ju inte att skriva ngt på de nya blanketterna! Hur har ni andra gjort? Eller funkar de o skicka in den gamla fast mailvägen! Kommer den på mail så borde de ju uppfattas som om att man tillåter att uppgifterna publiceras som de står på den nya! Och Petra:) Vad finns kvar att sponsra? Ha de gött Helle

PetraJ
0

# 15 Vet att dom jobbar med att fixa blanketten så att man skall kunna fylla i den. Du kan i nu läget skriva ut den nya blanketten och fylla i den för hand och scanna in den till oss.

Jag har BIS o RBis kvar eller om man vi sponsra någon klass t ex klass 13.

Med vänlig hälsning Petra

PetraJ
0

BIS sponsrad :)

PetraJ
0

Någon som känner sig sugen att sponsra R BIS?

helle1973
0

Hej hopp i vårsolen :) Satt o kollade på Webstamboken, inte många anmälda till Nuntorp! Kom igen nu o skicka in era anmälningar. Vi vill la att de ska bli ngn :) Vi har anmält Dalsgårds Lorenzo klass 10 se så in me anmälningarna nu :) O vi sponsrar gärna :) Men de vet du redan Petra :) ha en god helg i solen :) Helle

PetraJ
0

Katalogen finns i webbstamboken

PetraJ
0

En häst struken i klass 6 och en i klass 13B

PetraJ
0

Dancing Queen klass 15 struken