vackra huvuden...
#1 Det tycker jag med…

#3 Wow vilket "trekantigt" huvud…!!! och vilka breda fina öron!!

jo det är fint det huvudet *ler* #4 som sagt jag gillar det

Jag slänger väl in en bild på Hia Hia då, hon har också ett väldigt vackert huvud!
(Äsch, såg sen att det fotot inte visar det så bra, ska se om jag har något annat, byter i så fall)
Sen önskar jag att jag hade haft något bra foto på mitt allra första shetlandssto, som av en brittisk domare fick kritiken "EXCELLENT head"… Jag hörde honom säja det, men det översattes till - i sammanhanget - slätstrukna "vackert huvud"… Hon var verkligen jättevacker, Åh vad jag saknar henne och Åh vad jag önskar att det hade blivt fler föl. (har inga ättlingar kvar)

fina huvud , fast varför ska det vara så svårt att få bra bild på dem bara *ler*…
Hia hia ser fin ut Anna

mm många vackra ponnyer är det ju

#16. Är det Primör av Friheten? Honom har jag alltid gillat. Min valack gick 2:a efter honom på riks förra året.
#17 Ja, det stämmer det är han.
Jag tycker faktiskt att alla våra ponnyer har vackra huvuden, dock väldigt olika typer och elegans.
Den mest elegant är Gazette: www.kilskogen.com/050807_gazette2_pp.jpg
#11 bred panna som det ska vara! Jättefin ju!!
#6 vad har Baloo för stam?

Baloo är efter Dalsgårds Marielle och pappa är Robijn v St Polderzicht och morfar är Brandij v.d Hoorn

Robin var verkligen söt Charlotte

#26: Tack Gonkan! Hans mamma (Furunäs Joybell) har också ett litet huvud så det är kul att det går i arv!
#3 så himmla fin:)
/Emelie :)
Tycker ju självklart att min egen ponny har ett jätte vackart huvud!!

Tack emma jo hon har vackert huvud fast din hade också jättefint huvud *ler*

#34: Vilken underbar bild! 

#37: Vad kul att Hammarshus-blodet lever än! Det var min farmor Asta Ohlsson som drev Hammarshus stuteri, med både shetlandsponnyer och araber!
Det här huvudet är jag väldigt förtjust i. Älvåsens Beyla, e. Plutus u. furunäs Pandora.

#39: Jag tycker mig se mycket Pandora över henne! 
#39: Stämmer, hon har mycket av sin mamma.Skulle gärna köpa henne tillbaka.

han är fin han yvonne

#44: Äsch då, när hon har manen och pannluggen "utsläppt" ser man ju inte det fina huvudet, utan mest en massa rufs!
(Men som tur är slipper hon ju flätorna förutom när hon råkar fylla år.
)
Ja, de är ju väldigt lika varann, iofs inte bara på huvudet. 

#48: Ljuvligt! Litet och nätt, väl utmejslat, stora ögon, små öron, uttrycksfullt! Det kan inte bli mycket bättre! 
Vilken stam har hon och var finns hon idag?

#50 Hun er hos meg, i Norge :) Og det er jeg så glad for Karin!! Hun er etter Kanteborgs Sprite og u. Ida ue. Kirkbride Golden Boy

#51: Jättekul! Grattis till ett så fint sto!

ÅH! Jag fullkomligt avgudar honom! Friserhingstar är det pampigaste jag vet. Drömmen är en egen… som jag kan se mig i stjärnorna efter. Men drömma får man. Suck! 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

hihi… vilka långa öron på #56…

inte längre än vad andra welshar har *ler* ;-)
#54 Går ju en frieser bara ett par hundra meter från ditt stall nu, kanske inte är en hingst iofs 

#60: Vilken underbar bild! 
#67 WOW! vilket huvud!!!
Ja, han har det ideala huvudet enligt oss
Men smaken är ju lite olika.
Roligt nog så har Ulrik nedärvt sitt huvud till många avkommor, tex. ovanstående Komet.

#69: Vilket bedårande litet huvud Komet har! 
Detta är en bild på en lite dam om föddes den 5 juni 206. Hon heter Hearts on Fire.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Kan ju då inte motstå att visa en bild på fina lilla Wille 
(ursäkta sämre kvalitet på bilden…)
Delad glädje är dubbel glädje :)

Dette er min første avelshoppe. Asperas Golden Laney. e. Eastland Golden Glory u. Kirkstall Lileth.
Hun er fantastisk vennlig, kommer alltid bort til meg når jeg roper på henne. Har et vakkert lite hode. I mine øyne vil hun alltid være den vakreste fordi hun også er så god og snill. Har en sønn etter seg.

#85 sluta retas med mig sara!!, du vet att jag gör vad som helst för den ponnyn 

Hallå Thira!!
Hittade ett foto på Ruby här! Har du haft henne? Jag har ägt henne för längesen, hade varit kul att få reda på hur hon hade det efter det att hon åkte från oss.

Han är vacker hela James Bond