Grattis Ingrid!

Grattis tillbaka. Primörs guld satt fint. Gissar att du håller med min (ganska partiska) far, att det var en bra domare idag :)

Stort grattis till både Carita och Ingrid för fina reslutat!!

Stort grattis till både Carita o Ingrid
Grattis!!!
Grattis!
Stort grattis till fina poäng
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Grttis Ingrid!!! 
Delad glädje är dubbel glädje :)
Grattis Ingrid. Vad skoj! 

grattis
Grattis

Grattis till BIS, med vackra Garant!
Ett grattis till mig och Dixon också som fick 39 poäng för första gången…(om jag får stjäla lite plats i tråden)
millus

#14 Självklart får du det. Grattis även till er Dixon såg jätte fin ut.
Grattis Dixton med matte till fina poäng!

Grattis till alla!!

Tack för alla grattis. Angelica o jag har suttit och skvallrat och druckit skumpa nu. Dags att gå och lägga sig.
#13 En trött men lycklig liten tjej i bilen hem :)

Grattis till en fin vinnst hälsningar från Sara (tjejen som var med Angelica)

Har kommit hem nu efter en fantastiskt rolig dag med underbart sällskap och extra roligt är det när det går riktigt bra för ens vänner (tänker både på Carita och Ingrid)
Den personliga höjdpunkten var ju att få guld på två egenuppfödda. Att dessutom få 41poäng var ju extra kul på Bimbo. Noterbart är att endast Garant och Bimbo fick 41 poäng idag av alla anmälda hästar. En ren familjeuppgörelse alltså 

Grattis!!

Grattis!
Heja Primör, vi syns på Mantorp. Där kommer Eros trea ;)
Grattis Ingrid!
Det var en stor dag för mormor idag, runt om i landet!

Veritas odium paretFörvånad
STORT GRATTIS INGRID, vad häftigt… du har en jättefin hingst.
Grattis Ingrid!

Grattis!
Åh, måste bara säga grattis! (:
Var och tittade på utställningen, och blev lite förvånad när jag såg Granat komma.. Är nämligen ett stort fan av honom sedan jag cyklade förbi honom i hagen någon dag för typ 1 år sedan.. Så otroligt vacker!

Grattis

Grattis!

Tack för alla grattis.
#23 Ja mkt bättre blir det inte med ytterligare en godkänd dotterson.
#27 Tack, han är återigen i hagen, men han älskar utställning( brallade ut efter BISet)
#30 Hehe (: Måste väl tala om att det var jag (och en kompis) som var och knackade på och frågade om vi fick fota hästarna
Var hos er förra sommaren också, då jag och en annan kompis var utanför hagen, sedan kom du och gav vatten till Granat tror jag, och då fick vi gå in i hagen.. då hade ni 2 stycken små föl (;
Slänger med en bild jag tog när jag var hos er sist (: Visserligen inte på Granat men.
Förlåt om jag kapade tråden lite 
Grattis alla nöjda utställare 

Grattis till fina poäng och titlar!