god morgon 5 Sept 2007
morrn morrn
här är de bara 3 grader varmt. brr nästan så man funderar på att ta bussen idag faktiskt. men men vi får se.
Idag kommer hovis kl 3. Dags för lite putsning av hästarnas fötter. Rosa och Cilla ska få nya skor.
ha en bra dag alla

Go Morgon
Här är förkylda familjen.. Hobbe är inte go i halsen men vi får se hur det blir idag.. jobber en stund ivf, vi ska ha möte på jobbet o hoppas att vi får höra om Hööks Nybygge i Viared !!
Hästarna mår bra, lille Yalisco har kommit på att man kan gå under tråden så man kan vara i skogen o äta, men han kommer så snällt på morgonen o går in i hagen o äter sitt hö, rolig den lille. Fölen börjar se ut som riktiga hästar nu, inga bebisar längre.. Idag ska Hugo till diabetes mottagningen o vi hoppas få en tid för o sätta en insulin pump, gud va det skulle underlätta det vardagliga livet.. o hans hälsa..
ja ja nu får man väl hoppa in i duschen.. ha det bra !!!

God morgon!
Höst, ja det har det väl varit ända sedan i maj. Men nu är det ju höst enligt almanackan också och hela långa vintern har man framför sig. Jag riktigt känner hur depressionen kommer krypande. Det värsta är att det är ju ingen idé att deppa ihop heller, så det är väl bara att rycka upp sig.
Jag har varit i skara på medarbetarmöte i två dagar, så nu skall hela veckans arbete utföras på resterande tre dagar.
Nu har jag gnällt klart och skall åka till jobbet ;)
Ha en bra dag!
God morgon
Ytterligare en stressig dag framför mig och resten av veckan ser likadan ut. Om man ska se det från den positiva sidan så får man ju mycket gjort. Hoppas nästa vecka blir lugnare 
Ha en bra dag!

Morrn ingen sömn inatt ena Rasmus hade feber i natt och var vaken nästan hela natten och Dennis svarade inte på det långverkande insulinet så han har legat högt hela natten. Tobias vill inte till 6-års han har kommit försent varje dag denna vecka. Sen måste hundarna ut. Sen går dagen till att plugga, städa, diska o alla sånna roliga saker . I eftermiddag bär det av till stallet o Puzz. Här skiner solen skillnad mot gårdagens regn och åska men kallt är det hua. Ha en bra dag, jag ska ladda lite inför helgen då jag åker till London på teater.
God morgon! Trött, trött, trött…vi har helt tokigt mycket att göra på jobbet så det har blivit en del överitd…vilket börjar kännas nu när man ska upp på morgonen, känns som allt jag gör är jobbar
. Ska verkligen försöka att inte vara kvar längre än till 20 idag, ska iväg till stallet och träna med pållen + att jag har kvällsfodring. *gäsp*
Hoppas ni får en bra dag!!
God morgon, ännu en solig dag!! Ska ta en promenad med kompisen Cilla i dag och hennes hund Kali, sedan ska här tvättas… =( lika tråkigt varje gång…
Delad glädje är dubbel glädje :)

God morgon!
Har varit hos Gardenia nu på morgonen och borstat och pysslat med henne. Ska ge mig av till skolan om en stund för att gå på föreläsning om perspektiv på ämnesdidaktik. Hoppas det är roligare än det låter
Blir en tur till stallet i kväll också för att smörja selen - var ute och körde Gardenia i världens regnväder igår…
Hoppas alla får en bra dag!!
God Förmiddag!
Soligt men kallt har vi det här. Skönt i alla fall att slippa regnet.
Ska snart iväg och hämta spån och så blir det en vända till nästa vecka sen klarar vi oss ett bra tag. Skönt när det är hemma. Får även hem vinterns hösilageranson snart så då kan man pusta ut sen, skönt. Nu är det bara småbalar halm kvar att jaga efter, hur lätt är det att få tag i det då? Jaja, i värsta fall får man väl ta storbal men det är så skrymmande och svårt att lagra här.
Är fortfarande i ett lyckorus efter lördagens utställning samt gårdagens ultraljud. Det blir trots allt en liten Poppebebis nästa år då (såvida allt går bra) fast vi tvivlade med tanke på Salvias brunst. Lika kul är det att Ivette väntar smått med Jack, mina små stumpor.
Ha en bra dag allihop!!
Amor vincit omnia 
God kväll! Har haft en häktisk dag…jobba t 15.15 se hämtar ungarna å fsk o fritids o snabbt hem t nr3 får veta att det är föräldramöte i dag o inte onsdag nästa vecka som jag trott. Fixa käk, göra läxor sam t fixa barnvakt då gubben jobbade…sen t skolan på möte. Alltid intressant o trevligt.
Tyvärr är det ju så igen då att skolan hotas om nedläggning då vi räknat på det att 11 barn slutar nästa år o 1 kommer att börja!!! Året därpå slutar 8 o 4 kommer, året senare där slutar 6 och 4 kommer då också…det kan ju var o en räkna ut att det krisar på nytt. Så synd på en skola som är helt underbar m kanon engagerade lärare o föräldrar, trevliga barn. Hrm får nog ut o ragga barn på nytt! Så ni som är i flyttankar välkomna hit! ;-D