Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 690 ggr
sanne
0

Minisar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sto född 2004. Rödskäck, mäter 81cm, Holländsk import e.  LENSE V.D MEERHEUVEL u.MALU V.D VENNERHOEVE

Vicky är visad i Sverige med 39p, hon är i år betäckt med Kalypso. en mycket social häst med glimten i ögat, säljes gärna till barnfamilj eller någon som vill ha en häst till det mesta, är satt i vagn utan problem. Hon säljes dräktig. fullstamm, chipp, försäkrad mm.

Hingst född 2006, Fux m ljus man o svans, mäter ca 80 cm, Moderlivs import e. Ranger v.Bromishet u. Stranduff Valerie ( kroon sto,  guld i sverige)

En lugn o harmonisk kille med massor med tagel växt, kommer visas i september, hanteras av barn o van vid stora hästar. Kan vara något att spara för framtiden, men behöver lite  mer tid att grovna.

Båda hästarna finns utanför Borås, mer info får ni genom att ringa eller mail till pi_adelsson@home.se eller pm pernilla_adelsson 033-280035, ädelssons mini stuteri.

sanne
0

bild på Zatopek

sanne
0

zatopek igen

sanne
0

vicky helbild

ThiffannyJ
0

Ursäkta om jag kapar tråden lite, men var är den röda randiga grimman köpt? Vann en blå på Valla tror jag och den var perfekt! Vet någon var den är köpt och var den kostar?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

zettan
0

#4 hööks kommer dom i från. dock tror ja vi sålde ut dom sista vi hade på rea

sanne
0

Linan, jag kan fixa åt dig, vi hhar finare färger nu !!! ljus blå, ljus gröna, röd/rosa o brun/beige.

ThiffannyJ
0

#6 Åhh!! De vore Jättesnällt!! Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

PP
0

#4 Finns en sån grimma strl mini, fast beigerandig, utlagd på Tradera. Utropspris 10 kr.

sanne
0

NU var det oif, HÄSTAR jag ville förmedla med denna tråden !!!Flört

Cattis
0

#9 Du får sälja grimmorna PÅ ponnyerna :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

sanne
0

"putt"