god morgon 6 September
morrn morrn
idag är de 13 grader ute igen
. Ja gillar inte kalla morrnar. Då blir ja så frusen av mig. Men idag känns de bättre. Precis ätit min frukost och tar de nu mest bara lugnt. Ja e nog inte den som stressar på morgonen precis.
Igår fick hästarna skor och vissa blev verkade. Fattig blev man men vad gör man inte för sina underbara små shettisar? Idag är de vilodag för Rosa i allafall. Hon har varit ute på tur varje dag nu så idag är de hennes lediga dag.
Ha en bra dag alla

Morrn hua jag vill också ha varmt, här ser ut att bli regn när som helst blää. Ska jaga ungar till skolan snart, ut me hundarna sen blir det plugga har ju prov på måndag och lite annat som måste vara inne i morrn. I dag ska min svägerska ta hand om Puzz och byta bandage och mocka men det fixar hon. I morrn åker familjen till landet och jag till London. Ni får ha en bra dag
God morgon! här är det också rätt kallt ,men än har vi inte haft ngn frostnatt…. lite mulet här nu men verkar som solen vill spricka fram…hoppas på en lika fin dag i dag..varit flera dagar i rad nu helt underbart väder…
i dag ska jag jobba först sen hämta barnen o sen laga mat för att sen åka t fotbollsträningen… sen soffan;-D …nja hinner nog ner o träna kelda lite också..

God förmiddag!
Nu har jag varit och fixat till ett församlingshen inför ett 90-års kalas. Skall byta om och åka och äta frukost med mina arbetskamrater innan jag börjar klippa gräs. Vi har vaktmästarfika varje torsdag, de som hinner kommer. Tre av garderobsblommorna i församlingshemmet är på väg att dö, de som är så tåliga. Jag misstänker att de blivit vattnade med öl efter de senaste kalasen och det är trydligen inte att rekommendera.
Ha en bra dag!

God middag!
Då var årets "hembjudningar" över och småttingarna har fått vara med om den roligaste småttingaktiviteten. Helt otroligt att det är fjärde året för oss nu, en gång som småtting och tre gånger som vi varit med och hållt i en grupp. Roligt var det, precis som det brukar och alla lyckades komma till kåren, vilket jag tror var första gången. I år var det dock inte min bror och jag samt två kompisar som var sist kvar på dansgolvet, blir tydligen sämre med åren :-)
Hade laboration i förmiddags, och det var förvånansvärt bra uppslutning på den, för att vara dagen efter hemsbjudningarna. Ska på föreläsning snart och sedan blir det till att städa undan efter festen.