Visningskurs i syd??
Undrade bara om syd tänker anordna någon visningskurs nu på höstkanten? Står ej något på hemsidan men kanske någon som har koll? 

Inte i höst, men kanske i vår? Vet fler som frågat, så vi får hoppas att det blir nåt i vår!

Om intresse finns går det säkert att anordna till våren. Är det ngn aktivitet som önskas är det väldigt bra att höra av sig till ngn i styrelsen så de som sitter där vet vad medlemmarna önskar.

Jag skickade ett mail till en medlem i styrelsen (kommer tyvärr inte ihåg vem)om att jag var intresserad av en visningskurs i Syd. Men något svar fick jag aldrig…
Är också intresserad av visningskurs o även kul m ngt föredrag från de "äldre" shettishållarna.Typ Jeppsson eller Furunäsfam.

#3 Det var tråkigt och dåligt att du inte fick något svar av den personen du mailade till. Mail kan komma bort så om det inte kommer något svar så prova gärna att maila till någon annan eller ring. Vi i styrelsen vill väldigt gärna att medlemmarna hör av sig så vi vet vad det finns för önskemål om aktiviteter.
#4 Vi anordnade stuteribesök på Almnäs i somras och då pratade Torsten Jeppsson också om sin avel. Föredrag av Furunäs är inplanerat i vinter och mer information om det kommer på hemsidan och i tidningen.

Kanon!!