Sidan
Den här sidan gillar jag inte. Varför kunde inte den gamla få vara kvar ?
Jag tycker den känns rörig/svår att se i datorn. Upplevelsen är bättre i plattan men där finns inte olästa och upp till inläggslistan, det saknar jag.
Veritas odium paretFörvånad

Jag har upp till inläggslistan och olästa på datan Kristin
#3 Jag har det på datorn men inte på plattan….
Veritas odium paretFörvånad
#4 På plattan (i alla fall ipad med safari) behöver man trycka strax ovanför trådens rubrik för att "olästa" med mera ska komma upp, men de finns där.
Håller med Kris_J, det är så jag upplever sidan också. Rörig och svår att se i datorn. (har ingen platta)

Är böjd att hålla med, även om jag vet att jag brukar vänja mej ganska snabbt vid utseendeförändringar. Har provat att dra ner storleken så att webbläsaren visar 75%, och det tyckte jag blev bättre.
Jag saknar också "knappen" där man kunde trycka för att komma ner direkt till senast lästa inlägg. Den vore bra att ha när det är långa och många inlägg.
Den finn där uppe till höger, den är bara osynlig tills man klickar på den. Jättedumt och svår att hitta när man använder platta eller som jag envisas med i mobilen - att använda fullversionen av siten. Mobilversionen hatar jag om än ännu mer än denna nya version.
Gillar inte heller nya utformingen. Har ingen padda el liknande och äger odlfon med knappar så det är datorn som används. . Blir att jag inte går in på sidan lika ofta.
Mvh
Pudlan