Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 629 ggr
maysod
0

God morgon 2007-09-07

På jobbet och väntar på att det ska komma dagpersonal. Vaktbolaget har just varit här och kollat sista turen för natten, känns tryggt. Han fick larm medans han var här, inbrott på ett äldreboende.

I dag ska jag rödmåla den nybyggda lösdriften. Skönt att den snart är färdig.

Ha en bra dag .

sanne
0

Go Morgon

Ska bara jobba ett par timmar idag, jag har åkt på värsta förkyldningen, ont i hela kroppen o feber, men men, jag åker väl en stund.. sen ska jag vara lite semester ledig !! då ska jag äntligen klippa av mitt hår !!har inte haft ork o tid att ta mig till frissan på väääldigt lång tid, men nu så blir dett av. Sen blir det nog Ullared också.. shoppa till barnen inför vintern o typ en liiiten titt på hästavdelningen…

ha en bra dag alla !!!

Ellen89
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

god morgon sverige,

sitter har och funderar, lyssnar pa xavier rudd. Ska ut och leka med lill skiten (alltsa 1ars sto) snart. Bifogar bild av den underbara solen :)

lyssna iaf xavier, min fav!

http://www.youtube.com/watch?v=IxZijEeTCXY

ElisabethA
0

God morgon!
Ska på två föreläsningar idag. Efter det bär det iväg till Gardenia.

Ikväll ska jag och en kompis på bio och se Harry Potter. I onsdags kväll hade vi ett "Harry Potter-maraton" och såg de tre filmer som finns ute på dvd. Kan erkänna att det blev liite mycket Potter på en kväll, men trevligt hade vi Skrattande

Hoppas alla får en bra dag!!

Puzzel
0

Morrn morrn sitter här och kollar lite , barnen äter frukost innan det bär av till skolan. Själv ska jag packa och vid 14 sitter jag på planet till England och teater i London ska bli jätte kul. Fick höra att vi blivit utbjudna av några av skådisarna efteråt hua nu vart man nervös också. Barnen ska ta hand om lilla Puzz de klarar de galant med hjälp av svägerskan och pappa.

Ha en underbar dag allihop i höst kylan

P.s Lycka till me ultraljudet på Cilla idag Sandra håller tummarna.

Charlotte-J
0

God Morgon!

Ska snart med minsta tösen till farmor och sen hämta Elsa i skolan för att efter det bege mig till travet där vi ska jobba då det är Rally SM (en delsträcka) på travbanan. Resten av familjen jobbar även imorgon men då ska jag och Malin med en kompis till Skara på premiering så vi slapp stå där i 2 dagar. Nu ska jag ta tag i en del sysslor innan vi åker.

Amor vincit omnia Kyss

SannaHolmgren
0

Är ledig idag inför helgen som jag ska jobba, det är min helg, så jag ska flytta ner allt i bokhyllan i lådor, och få väggen frilagd, och sen börja riva ner stockpanelen i vardagsrummet. Sen är det städ av sovrum, byte i sängar, tvätt och tvätt och så ska vi åka till svärmor o hämta en sadel. Sedan äta middag, och klippa gräset behövdes visst också. Handla måste jag för allt är slut och så… Gudars vad skönt det ska bli  att jobba i helgen…

#2  härlig bild!!

zettan
0

god morron

idag har ja tagitr semester. Måste tvätta, städa, göra ärrenden, så ska ju Cilla ultraljudas idag. Så här blir de fullt upp hela dagen. Garderober ska städas och så. Till tippen med allt i helgen.

Tack Sussie för att du håller tummen ja håller ju min för dig Flört.

ha en bra dag alla ser ut att bli en fin dag här i Borås i allafall

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Sista småttingreveljen då vi skulle vara med och hissa flaggan. Blev avslutning utan studentmössa för mig då jag var "dum" nog att låna ut den till en av killarna i manskören i onsdags. Får verkligen hoppas att jag får tillbaka den i eftermiddag eftersom vi ska vara fanbärare på kvällens kälkrace.

Försöker få tag i ngn som kan registrera mig som gdk på en kurs jag läste för ngt år sedan, men ingen verkar vilja svara i telefon. Lite andra papper jag ska ordna med idag också tänkte jag, som har med diverse kurser att göra.

Milla
0

God förmiddag!

Sol och skönt ute. Ska snart iväg och bli hyptoniserad så hörs jag inte av något mer så överlevde jag inte…………

Om jag överlever så blir det att storstäda stallet.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se