God morgon 2007-09-08
Jag önskar alla som ska till unghästutställningen i Bro idag Lycka till själv ska jag till Kvinnersta i Örebro på treårstest med Losjöns Engla

Lycka till "ester"! Håller självklart tummarna, även om jag ju tycker att åtminstone ett gångartsdiplom känns självklart… ;-)
Själv blir jag kvar här hemma och försöker kurera min hals…

Go morgon
Lycka till alla som ska på premiering o utställning idag.
Jag har inte sovit många timmar i natt, är så himla förkyld o så va nässprayet slut igår kväll… idag ska jag ta det lugnt, vi ska iofs bada Billy senare men det är inte så ansträngande..
#0: Lycka till med Engla! Väntar med spänning på resultatet!
Både jag och Fernando, såklart :-)
God Morgon!
Här står regnet som spön i backen. Riktigt höstrusk mao.
Skulle varit i Bro idag men nu blev det ju inte så. Trist men samtidigt skönt att slippa stå i regnet en hel dag. Får pyssla med annat istället.
Önskar iaf alla Lycka till som ska dit idag!

God Morgon , idag fyller våran Adam 11 år så det är kalas som står på hyllan och man är väl så tvungen att städa lite med kan jag tänka mig.
Lycka till alla idag .

God morgon!
Jag skall till Skara, ID-kolla en häst samt premiering på Uddetorp. Igår var det jättehärligt väder men idag ser det mulet ut.
Lycka till alla ni som skall iväg med era hästar!

#5 Hoppas du hinner rapportera lite o du, vet det där kortet på Asynja.. skulle bli så glad…

lycka till alla som ska ställa ut idag.Själv ska det sista fixas inför morgondagens utsällning i Sikeå lite nervöst är det, ska ställa ut både sto och föl.Men tanken på att stiga upp kl fyra lockade inte men det ska nog gå bra.
Ha en bra dag alla.

god morgon
lycka till alla idag på utställningen och Premeringen.
Idag blir de lite stall pyssle tror ja. Selen ska putsas och övrig utrustning också. Sen om vädret håller upp blir de en körtur med Rosa.
ha en bra dag alla

#6. Jag rapporterar resultaten i kväll. Jag fotografera, men det är så grått och trist väder så kvaliten blir väl skit. Min kamera är inte bra i ridhus. Det är 86 anmälda, varav 19 shettisar. De går bland de sista.

Godmorgon alla!
Här hällregnar det och det känns inte som att man vill sticka ut näsan en gång. Men hästarna och fåren går och mumsar gräs och ser ut som om dom gillar det?? Men deras nya vindskydd blev klart för några dagar sedan så dom kan ju gå in där om dom blir för blöta. Själv måste jag nog gå ut och elda snart… inte roligt, men då blir det varmt och mysigt inne ialla fall. På em. ska jag till brukshundklubben och göra MH med min unghund, så jag hoppas att regnet avtar.
Ha en bra dag alla! //Erica

God morgon!
Grått, trist och regnigt i Uppsala idag. Får hoppas att det blir bättre väder ikväll då jag ska vara ute och hjälpa till att kasta i småttingarna i Fyris efter småttingmiddagen…
Önskar alla lycka till idag, på utställning, treårstest och premiering!
God morgon och lycka till alla utställare…!
Har precis skickat gubben m de 2 yngsta barnen på fotbollsmatch, minsta killen spelar match varje helg, puh! Men kkul o kolla för som de utvecklats i sitt sple trots de bara är -9 år gamla…
jag o äldsta grabben är hemma…skönt m en "ensam" morgon… har varit mkt denna vecka. Gubben har jobbat t 22.00 3 dagar på raken nu o det är tufft o vara själv m dem när det är så mkt som ska göras…hur orkar ensamstående???
Nu ska jag strax ut o rida Luddde, det är 4 veckor sedan nu o nu måste vi komma igång inför jakten…han ha rju dock int ekunnat ridas pga av sina skador men nu ska han vara helt kry..får ta en lugn skritterunda…försökte locka m grabben o rida Kefir men nej vill inte…ska hellre köra crossen, hrm! Får väl se…
Ha en bra dag alla…
God middag!
Idag är det riktigt höst med regn och blåst blääää. Sitter här nerbäddad i sängen och inväntar lastbilen med 10 balar ensilage.
Ska bli så skönt att få hem det, kommer att börja fodra stona nu med ensilage men dom får gå kvar i sommarhagen i allafall månaden ut.
Börjar känna sug efter utställningarna igen……..har ju varit utställningsfri i någon helg nu ju.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se