Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 2255 ggr
MarieClaesson
1

Utställning Gärtuna

Nu finns katalogen till Gärtuna utställningen på webstamboken. Om din häst inte finns med, trots att du vet att du har betalat, kontakta mig! mariecaesson2010@hotmail.com  ring 0733322807

Kris_J
1

Gärtuna?

Veritas odium paretFörvånad

Annelie-P
0

Gärtuna ligger vid Södertälje och hit är Järna-utställningen flyttad.

Kris_J
0

#2 Tack 🙂

Veritas odium paretFörvånad

Annelie-P
0

#3 Inte lätt att veta 🙂

Linnah
1

Mer info om utställningen finns på http://gartuna2augusti.wordpress.com och jag lägger upp katalogen där så snart den är helt klar.

Maries mailadress blev felstavad i grundinlägget också tror jag, marieclaesson2010@hotmail.com ska det nog vara. :)

MarieClaesson
0

Tack Linnea!

Linnah
2

Nu finns själva katalogen med all info färdig! Den kan laddas ner här eller på http://gartuna2augusti.wordpress.com/aktuellt/

Annelie-P
0

#7 Har tittat på katalogen, vad fin den var!

Linnah
0

Tack!

Annette
4

Vad bra att det finns tillgång till katalogen med all information på nätet, det ökar chansen betydligt att få besökare utöver de som deltager.

Linnah
2

Jag håller med om att det underlättar! Vi försöker marknadsföra oss även runt omkring till de andra klubbarna så vi med lite tur kan få dit även icke-shettisintresserade.

Linnah
0

Fick ett litet fel i katalogen påpekat - mätgränsen är 107 cm respektive 86 cm för mini oavsett ålder. Använde en gammal katalog som förlaga så det har följt med därifrån.

Ny sponsor är Ellinor & Thiffanny Johansson, Stall Mjälkärr som sponsrar Champion föl!

AnnaFagerell
0

Vet ni när det ungefär är brytning för lunch? Kanske jag läste katalogen lite för fort eller så stod det inget om det?

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Linnah
0

Ca kl 12, preliminärt efter klass 13M.

AnnaFagerell
0

#14 Tack, kanon.

Medarbetare på djurskydd.ifokus

[Shettis-Kajsa]
0

Ungefär när tror ni att klass 13 börjar..? Funderar på när vi behöver vara framme.. Vi har två shettisar, en i klass 13 och en i klass 10. Såg att det blir en del väntetid mellan dem så det vore fint om vi inte kom fram alldeles för tidigt i värmen :)

Linnah
0

Det är svårt att avgöra, men klass 13 kommer med all säkerhet gå före lunch i alla fall. Man brukar räkna med ungefär 10 hästar i timmen, men det varierar lite med domarna också.

[Shettis-Kajsa]
0

Tack! Då har vi iaf något att gå på :)