Utställning Gärtuna
Nu finns katalogen till Gärtuna utställningen på webstamboken. Om din häst inte finns med, trots att du vet att du har betalat, kontakta mig! mariecaesson2010@hotmail.com ring 0733322807
Gärtuna?
Veritas odium paretFörvånad

Gärtuna ligger vid Södertälje och hit är Järna-utställningen flyttad.
#2 Tack 🙂
Veritas odium paretFörvånad

#3 Inte lätt att veta 🙂
Mer info om utställningen finns på http://gartuna2augusti.wordpress.com och jag lägger upp katalogen där så snart den är helt klar.
Maries mailadress blev felstavad i grundinlägget också tror jag, marieclaesson2010@hotmail.com ska det nog vara. :)
Tack Linnea!
Nu finns själva katalogen med all info färdig! Den kan laddas ner här eller på http://gartuna2augusti.wordpress.com/aktuellt/

#7 Har tittat på katalogen, vad fin den var!
Tack!

Vad bra att det finns tillgång till katalogen med all information på nätet, det ökar chansen betydligt att få besökare utöver de som deltager.
Jag håller med om att det underlättar! Vi försöker marknadsföra oss även runt omkring till de andra klubbarna så vi med lite tur kan få dit även icke-shettisintresserade.
Fick ett litet fel i katalogen påpekat - mätgränsen är 107 cm respektive 86 cm för mini oavsett ålder. Använde en gammal katalog som förlaga så det har följt med därifrån.
Ny sponsor är Ellinor & Thiffanny Johansson, Stall Mjälkärr som sponsrar Champion föl!
Vet ni när det ungefär är brytning för lunch? Kanske jag läste katalogen lite för fort eller så stod det inget om det?
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Ca kl 12, preliminärt efter klass 13M.
#14 Tack, kanon.
Medarbetare på djurskydd.ifokus
Ungefär när tror ni att klass 13 börjar..? Funderar på när vi behöver vara framme.. Vi har två shettisar, en i klass 13 och en i klass 10. Såg att det blir en del väntetid mellan dem så det vore fint om vi inte kom fram alldeles för tidigt i värmen :)
Det är svårt att avgöra, men klass 13 kommer med all säkerhet gå före lunch i alla fall. Man brukar räkna med ungefär 10 hästar i timmen, men det varierar lite med domarna också.
Tack! Då har vi iaf något att gå på :)