Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 505 ggr
zettan
0

god morgon 10 September

god morgon alla

Idag öser regnet ner utanför fönstret. Inte alls kul Gråter. De ska visst regna hela dagen idag enligt smhi, Blä säger ja bara.

Lycka till Sussie på provet idag. Och hoppas du fortfarande är i lyckrus Flört.

ska kila till jobbet strax,

ha en bra dag

sanne
0

Go Morgon

ja, vi hostar vidare, men alla är bättre. Idag ska jag äntligen klippa mig, o det sk abli såååå skönt. Jag ska vara ledig i 2 dagar, o i morgon bär det av till Ullared. shoppa !!!

Regnar gör de, men va gör det ? Vi är ganska lyckliga idag.. vi blev ju hingstägare på nytt igår, känns helt overkligt, så va gör lite regn.. ha ha..

ha det bra allihopa

Hanna-D
0

God morgon!

Regn och kallt, tur att man jobbar Flört

Ha en bra dag!

ElisabethA
0

Ruggigt och regnigt väder här i Örebro också, men det gör inget för min del. Jag tycker det är skönt att det är slut på sol och värme. Ska snart cykla till Gardenia och ta hand om henne. Efter skolan idag så ska jag ev hänga med på trav i Färjestad eftersom vänner har starthäst där ikväll.

Hoppas alla får en bra dag!!

Charlotte-J
0

God Morgon!

Här regnar det också och är ett riktigt "sketväder", hoppas det är fint i helgen bara.

Idag kommer Malin och då ska vi fixa med pållarna och så ska vi sno runt och hämta grejer inför Mantorp i helgen. Mycket hämtande av grejer blir det den här veckan. Och ikväll ska vi hämta ett lass hö till, snart är det fullt i stallet och det är ju skönt inför den stundande vintern. Fortfarande ledbruten efter helgens visande av häst, synd att man föddes med begagnade grejer eller var det kanske andra sortering ;-))

Amor vincit omnia Kyss

Puzzel
0

Morrn , haha ja du Sandra har nog inte fattat helt än va helgen gett mig fniss, hua ja provet blä jag som skulle plugga hehe. Ja så idag blir det Svenska prov som tar 5 tim hua . Sen efter det blir det hämta ungar o alla sånna bestyr resten av dagen. Det står en hel del kvar + alla tvätt o ja va bara borta över helgen .

Vädret ser ut att bli regn här me, det som har regnat hela helgen fick jag höra. Ha en bra dag allihop.

VeronicaP
0

God Morgon här öser regnet ner , helt otroligt hur mycket det kan regna eg. Idag är jag hemma från jobbet då lillgrabbén inte är riktigt bra.

Anette
0

God Morgon!

Vaknade i morse av att regnet öste ner så det dånade utanför!! Nu är det i alla fall uppehåll och man ser blå himmel i kanten på allt det grå. Ska ta´t lite lugnt idag och ta med nå´n pålle på en skön promenad. Men först måste jag jaga rätt på lite dammråttor…..

Ha en bra dag alla!!

AusaBausa
0

Här regnar det också. Gör inget då jag är hemma för vård av barn…

händer inte mkt här i dag.Prova en sadel på ridhästen sen fö.möte i kväll.

Therese_Melberg
0

God dag blir det väl nu dåGlad

Ska snart ut och köra Vannah en stund, än så länge regnar det iaf inte här. Ikväll är det tävlingsagilitykurs med vovven, ska bli jättekul. Men först ska jag dricka upp kaffet och läsa igenom alla nya inlägg i ifokus

Ha en bra dag allihopa!

Olofsson
0

Ursch, det regnar i norr också, riktigt ruggit och tråkigt. 7,2 grader.. burr!

Turnado
0

God middag!

Tråkigt att alla har dåligt väder. 27 grader och underbart varmt!

Vill inte bada i havet p.g.a STORA magneter och sen DÖDA krabbor. Härligt i bulgarien….

RebeckaKihlberg
0

God eftermiddag!

Jag sitter på jobbet i vanligt ordning, lite smått trött efter helgen. Var iväg och tittade på trav igår, men var helt förvirrad så jag missade min ponnys lopp….hade misstagit mig på tiden, men men.
Idag blir det jobb för hela slanten, har helt vansinningt mycket att göra.

Annette
0

God eftermiddag!

Nu har jag ledsnat på att vara ute i regnet. Inget bra häckrensningsväder, allt klibbar fast. Vi skall åka till stan och köpa skor åt dottern i stället. Därefter blir det stallet. Tror lilla grynet och hennes sällskapsdam får sova inne i natt om regnet fortsätter så här.

Hanna-D
0

#3 Jag tycker det är skönt att det är slut på sol och värme.

Vilken sol och värme? Flört Var länge sedan jag frös så mycket som i natt på jobbet, undrar hur det ska gå i vinter…!

MrsM
0

#3 ???Instämmer med #14 Fundersam. Är det i Örebro solen har hållit hus i år? Om ni har tröttnat på den så skicka gärna hit den!!!

ElisabethA
0

#15 Jag har varit i Skåne hela sommaren och där har det med mina mått räknat varit sol och varmt Räcka ut tungan

RebeckaSvensson
0

#16 Man skulle ju kunna tro att du bodde i andra delen av Skåne för ngn direkt sommar o sol har jag missat… Mest regn där jag har befunnit mig tycker jag.