Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 403 ggr
Charlotte-J
0

Mantorp 15/9!

Shetland Öst tänkte ha en liten sammankomst kvällen innan på utställningsplatsen och har tänkt bjuda på lite förtäring ;-) Ni som redan anmält kan väl kontakta mig om det är så att ni vill vara med på detta så att vi vet hur många som kommer. Boxar finns att hyra av Mantorptravet och telefonnummer till bokningen kan fås av mig. Tält och husvagnsplatser finns! Ni som inte anmält ännu kan väl göra en notering på anmälan (även hur många ni blir) om ni vill vara med och sen höra av er till mig om boxar.

Även om du inte tänkt visa någon häst så är du välkommen men du måste vara medlem för att erhålla gratis förtäring.

Ni kan maila mig på b.j.p@telia.com

Mvh Utställningsansvarig Charlotte Johansson

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

Vad kul det låter! Detta får man nog fundera på.

[LinneaDahlberg]
0

Går det att köpa sig in i detta goda sällskap om man inte är medlem i just öst? Flört

Charlotte-J
0

#2 Det går alltid att lösa!

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Kanske ska tillägga: Det finns Motell, vandrarhem samt B&B väldigt nära utställningsplatsen om man inte vill tälta.

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

Man kan ju sova i hästtransporten! Det har jag gjort många ggr förr och finns det box till hästen är det ju gott om plats.

Cnox
0

Jag ska anmäla Piolin av friheten. Druvas Alvar och Dell av friheten och Piggilin av friheten.  vi blir 2-3 personer. Men vi får se om vi kommer kvällen innan:/

Annette
0

Nu har jag postat min anmälan :) Det blir Eros som får åka med, klass 10.

Annette
0

Mantorpsutställningen närmar sig och Charlotte vill nog snart veta vilka som deltar på fredagen.

Själv får jag avvakta lite till med anmälan, hoppas inget extra dyker upp på jobbet den dagen. Men jag hoppas på att komma, det blir säkert jättetrevligt.

Equipage
0

Jag kommer inte dagen innan men större chans att jag kommer och tar kort på själva utställningsdagen.. Hittade dock ingen hemsida eller liknande..?

/LinDA

Annette
0

I morgon 11/9 är sista anmälningsdag till ovanstående.

ThiffannyJ
0

#9 Menar du en hemisda till Setland Öst? www.shetlandost.com eller till manorp?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Linnah
0

Jag har kommit överens med mina föräldrar om att skippa Mantorp, så båda mina hästar stryks därmed från sina klasser. Vi får hoppas att läget ser bättre ut nästa år, med tid och bilar och liknande. Hoppas att ni får det trevligt!

Marta
0

#12 Men vad tråkigt

Linnah
0

#13 Ja det är jättetrist, jag hade planer på att komma själv utan hästarna för att slippa ifrån politiken och allt sånt jobb lite men har inte orkat fixa nåt boende för att komma kvällen innan, plus att jag måste tänka lite på min hälsa tror jag.