Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 536 ggr
maysod
1

God morgon !

Ska snart åka hem och uppsöka sängen. Har haft en ganska jobbig natt, med sjuka djur som hänger på en skör tråd.

Hoppas denna dag blir lite trevligare än gårdagen vad gäller vädret. Skulle behöva fixa lite med hagarna och det är inte så inbjudande om regner öser ner.

Ha en bra dag alla.

sanne
0

Men May, vad händer ? hoppas allt löser sig, tänker på dig.

Go Morgon

Då var det en ny dag, idag behöver jag nog försöka uppsöka en läkare för min förkylning/hosta ger inte med sig, jobbit med feber varannan dag. Men men.. ska åka iväg en sväng till min mamma idag o bli ompysslad lite.

igår klippte jag mig o det försvann ungerfär 1.5 dm hår på längden, himla intressant o försöka göra iordning ett kort hår, när man brukar dra upp en tofs..

Tack, alla snälla människor för mail o inlägg i vår gästbok igår, det värmer o betyder massor:)!!!!!

zettan
0

morrn morrn

vaknade idag med jätte ont i magen. vet i sjutton vad de kan vara men ja åker till jobbet ändå. JA jobbar ju inte så länge så ja försöker i allafall.

Igår körde ja 2 hästar och de känns riktigt härligt att ha 2 körhästar nu. Snart så kanske de blir par hihi. men ja har inte inhandlat sele än så vi får se när de blir. Blir till att köra idag också tror ja eller så tar hästarna och ja en sväng och plockar svamp.

ha en bra dag alla

maysod
0

# 1

Tack för det men det är Inte mina djur, det är på mitt jobb. Men det är ju tråkigt ändå att djuren ska behöva må så dåligt.Har en timme kvar innan jag går av mitt pass.

Charlotte-J
0

God Morgon!

Är genomförkyld och har fått ishias (stavas?) nerven ikläm så här är det livat värre. Kul inför denna veckas förberedelser inför Mantorp, NOT!! Hoppas det går över snart för just nu går man lite på sparlåga.

Amor vincit omnia Kyss

AusaBausa
0

God morgon!

Jobbar t 17.30, urk! Gillar inte tisdagar…

ska försöka ringa t ridskolan o se om de har plats t lilltjejen i deras nybörjargrupp… och hinna prova sadeln i dag som jag inte hann i går! Var ju tvungen o prova att köra Kefir nu när jag hämtat grejerna jag saknat t selen…köpte en jätte fin bjällerkrans också…så nu ska vi ut o lussa i vinter tänkte jag…Mmmmysigt!

Ha en bra dag alla!

Puzzel
0

Morrn på väg ut till Puzz och byta bandage, har varit runt på flera apotek och letet snögg polster tejp men den finns inte i varken väsby eller märsta o inte tar de hem den tillhör inte sortimentet säger de, suck va trött man blir de tyckte jag kunde åka till Uppsala eller Rimbo, jo och det gör man lätt utan bil. Men jag hoppas snart hon ska slippa ha bandage då såren läker fint, hon haltar lite på det benet hon fick brännsår på av stödbandaget , padden var för stor häst, men nu har hon endast snögg på o det är mycket skönare. Nu travar och bockar hon glatt i hagen.

Vädret är inge kul känns verkligen att det är höst, regn, regn och ännu mera regn. Ha det bra i regn och rusk allihop.