Vilka har ni anmält?
Har ni anmält några hästar till ESG? Vilka i så fall? Vore kul att "tjuvkika" lite på katalogen 
Tyvärr har jag ingen som kan vara med. Min treåring är över 102 cm då och ingen av de andra är något att visa. Men man får väl åka"tomme"dit.

Jag har heller inte anmält någon. Det som fick mig att avstå var kostnaderna. Anmälningsavgifterna är väl okej, men 650:- i boxhyra och för mig som inte har egen transport minst 600:- i transporthyra. Jag åker dit och njuter av alla andras fina ponnyer i stället. Familjen skall också med, men de kanske roar sig på annat håll. (I alla fall de manliga medlemmarna.)
en annan dum sak är ju att man inte vet vilken dag man visar sin häst. Skulle man visa lördagen och gå vidare så måste man stanna till söndagen och det har inte jag möjlighet till.
Jag har anmält Pirat och Celma.
#3 nu har jag missat något igen!!! Om tex Pirat skulle gå vidare så får han inte lämna utställningen fören söndagen?? eller
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#4. Det får han väl, men det är väl synd att inte tävla vidare om man får.
#5 om han skulle gå vidare så kommer jag absolut att köra tillbaks honom, trodde bara att han inte fick lämna utställningsområdet
Phu det var ju tur det för annars har jag slängt pengarna i sjön för jag har inte heller några boxar där.

#6. Vad fuskigt bor du så nära!
#7 japp det tar mig ca 1 timme att köra det är super härligt så en annan kommer finnas på plats varje dag hela dagen hihi

Jag har inte anmält av samma orsak som i #2 och #3…

#8. Jag skall också vara där hela tiden!
De dagarna är min enda semester på hela sommaren! Den helgen får folk gifta sig och döpa sina ungar utan min medverkan!

#10 Utan din medverkan?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#11. Ja, jag är inte präst om ni tror det, jag är kyrkvaktmästare.

Ja då vi bor i Halmstad så får man ju nästan skämmas om man inte hade tänkt visa något *ler* Vi ska visa 3 st och det är Dee-Dee , Carisma och Eros.
milla… men om Pirat går vidare så får du köra dit igen dagen efter eller? det hade jag gjort om jag haft så nära. För mej tar det säkert 3 timmar upp.
Anmäler man och betalr så mycket och hästen går vidare är det ju hemskt att behöva åka hem sedan
#14 japp OM han nu skulle gå vidare så ska jag gladeligen köra hihi
Hr inte anmält någon, främst pga de höga kostnaderna, men ska åka och titta.

hm kan ju vara så att båda dina visas på söndagen *S* det är ju ingen som vet ännu vilken dag våra sötisar kommer att gå på ju..
ganska dumt anmäla om man chansar på att få visa på söndagen. Jag vill iaf inte missa championatet om jag skulle vara med och eftersom jag bara har några veckor till min egen förlossning då avstår jag att anmäla. Vill inte vara flera timmar hemifrån över natten i det läget.

nä men jag menar ju att man vet ju faktsikt inte vilken dag när man anmäler som man hamnar på man kan ju få en varje dag också ju , när det var nere i Margaretehof (tror jag det heter) då pendlade jag och syrran mellan dagarna fast min mamma och pappa sov över där nere och det var ju en bit att köra men det går ju om man vill *ler*
fast millan är du riktigt snäll så kanske du kan få stalla dem i mitt stall …. ;-)
#20 jag är alltid snäll även om man inte märker det

#21 *asg* nä det har jag inte märkt 
det är ju mycket som ska stämma in. Alla har inte möjlighet att lägga en massa pengar på uppstallning, vandrarhem etc och BARNVAKTER. Suck. Här kan man inte vara borta över natten inte
#23 du har ju lite mer än så att tänka på också jag menar din mage är ju priotet 1 så jag förstår absolut att du inte känner för att åka på någon längre turne
#24 ÅKA? klart jag ska åka! *ler* men det får tyvärr bli utan häst. Har en son hemma som jag måste hem till sen också. "Gubben" jobbar alltid typ.
Jag har anmält Cocos, hoppas bara hon överlever fölninge, så ska även fölet anmälas. :D
Visst sjutton är det kostsamt, men jag ser det som en minisemester för mig själv! Min make veckopendlar så jag har barnen "på mig" dygnet runt, behöver lite egen tid helt utan barn också!
Jag kommer för övrigt hyra en box och själv bor jag i bilen! (elle rmöjligen släpet om vårt bilköp -7-sitsig - skulle gå åt skogen
)

#26. Släpet går bra att sova i, det har jag gjort flera gånger. Jag skall ta med familjen men ingen häst, så vi ska försöka fixa vandrarhem. Är det någon som har tips på aktiviteter för resten av familjen som består av make, son 9 år och dotter 6 år. Dottern hänger kanske med mig, men de andra vill nog helst slippa. 
Är vädret bra så är väl Tylösand ett hett tips
Jag har bott många nätter i släpet, på diverse tillställningar! Sparat många pengar på det. Fast ajg tror det blir bättre i bilen, inte lika fuktigt…

Finn ju äventyrslandet fördetta miniland i stan , på väg ut mot Tylösand som barnen brukar gilla i allfall. Sen gillar jag ju inte att bada i Tylösand jag bara en massa folk som ligger på varandra *garv* nä det så att det är vissa folk som trivs där och turisterna då , vi andra badar utanför stan lite söderut på de fina sköna stränderna *S*
ush, som folk pratar om att sova i bil och släp…. tror inte jag ska våga mej på det i 9e månaden *ler* Då är tom sängen obekväm. Suck! Får bli en visit över dagen.
Min egen + en till Roshems är anmäld.
Dock inte av mig, utan jag ska bara njuta av att se alla fina ponnysar.
Jag har anmält Annelunds Assandra och Andrea och hoppas att få anmäla dreas fölungar med…

#32. Varför inte Dreja?
Jag har anmält Käpplinge Organza , hon ska vara me di fyra bruksklasser, lillasyster Käpplinge Oriflame får vara med omen ställer bara upp i agility!
hjälp jag är redan nervös
/Emelie :)
Äsch, det brukar väl gå bra för er!