Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 355 ggr
GraLott
0

ny medlem...

hejsan…

ville bara först säga vilken fin sida, jag blev medlem idag då jag fick tips av en kompis ang sidan ;) jag får hem mitt diplomsto den 25augusti ja jag har faktiskt främst köpt henne för sonens skull men då hon har så pass bra stamm kommer det bli lite utställningar o vem vet kanske ett föl längre fram, hon heter Chalotta kallas för Lotta e:Gletness Rockhall u:Wictoria 5 född 97 hihi VI LÄNGTAR !! ville bara kolla hur man kan ta reda på när det e utställningar mm hur man anmäler sej o allt sånt ;)

mvh Josefhine & Eric

bonde
0

Välkommen till detta trevliga forum!Glad

Annette
0

Välkommen hit!

På SSS hemsida hittar du all information m årets utställningar, det är ännu några kvar som går att anmäla till.

http://www.shetlandsponny.se/

GraLott
0

oki tack då ska jag in o glutta hihi Cool tror dock inte det blir nån utställning i år då hennes man e nerklippt o man får ju inte ha nått klippt typ Gråter men men 2008 så hehehhee

Cattis
0

#3 Är manen helt nedklippt (stubbad) så lär det dröja innan den är lång och fin igen. Men nästa sommar kanske det är tillräckligt för at tvisa iaf.

Välkommen hit!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Kris_J
0

Välkommen hit!
Nyfiken på din ponny, jag hittar inte henne i webbstamboken. Är hon registrerad?

Vad är det för diplom hon fått?Hittar henne inte bland diplomston 2000.

De namn och den stam du skriver är du helt säker. Wiktoria 5 har två oregistrerade avkommor efter Rockall. Har din ponny ett pass utfärdat från Sveriges Shetlandssällskap?

Jag är lite brydd och menar inte något illa, får bara inte i hop det hela.

MVH Kristin

Veritas odium paretFörvånad

zettan
0

välkommen till ett super kul forum

Milla
0

Välkommen hit, hoppas du ska trivas.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Anette
0

Välkommen!!Glad

VeronicaP
0

Välkommen hit och lycka till med ditt sto.

GraLott
0

ehh ang hennes stam så har jag just nu ingen aning jag hoppas inget e fel på det jag fått veta för då blir jag inte glad visst jag tar nog henne ändå men då ska man inte säga att hon e diplomsto mm… jag har köpt henne av en vän som i sin tur köpt henne av en annan som ÄNNU ej skickat in ägarbytet på henne då min kompis köpte henne så SKA hon hem till mej ska detta lösas först för den dagen jag tar hem henne ska jag skrivas som ägare så e det bara… visst finns andra ponnysar att välja mellan om det nu skulle strula sej m denna MEN sonen gillar henne o hon funkar sååå bra m barn men som sagt vi har ju inte henne hemma ännu o då det verkar lurt med hennes stam så hmm ja vi får väl se *suck*

GraLott
0

ps det e inte ponnyn på bilden som e den vi köpt (ska köpa) den på bilden heter Arctic Spring f. 2005 e Love Spring u: Hasselbos Selma… saknar honom SÅÅÅÅÅ mycket har lite kontakt där med så vi får väl se ;)

Milla
0

Hejsan!

Det är jag som har fött upp Arnie och det var mig du köpte honom av. Om du har kontakt med hans nya ägare så skulle jag bli såååå glad om hon ville sända ett foto på hur han ser ut nu.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

GraLott
0

hör av mej till dej så fort jag fått kontakt med henne Om jag inte nu rent av sagt köper tbx honom ;)

Denna kommentar har tagits bort.
GraLott
0

kommer ej bli det stot vi tänkt från örjan jag orkar inte köpa problem då det inet finns någar uppgifter om att hon SKULLE vara ett diplomsto ens såå neee vi letar vidare ju.. ;)

Kummin
0

hur ska manen vara under utställning , utsläppt ?  Räcka ut tungan