Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 456 ggr
zettan
0

god morgon 070912

morron

här är de ganska mörk så lite svårt att säga vad de är för väder. de regnar inte i alla fall.

Ska strax kila till jobbet. Efter jobbet blir de körning av hästar och pyssel med Zettan och BAstic. BAstic fyllde 3 månader i går och mäter nu 80 cm. Han laddar för utställningen nästa helg Skrattande

ha en bra dag alla

sanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go morgon

Idag ska jag uppsöka farbror >Doktorn, för nu orkar jag inte ha feber längre, men få en tid är inte det lättaste, har försökt sen i Måndags..

Igår hade jag ordentligt pyssel med vår nya fina kille, han tycker det är underbart o få bli borstad o bara gosa, så himla snäll o social, i helgen ska vi ut på promenad o sen ska selen bara smörjas, så börjar allvaret….

hoppas alla får en bra dag !!

(dålig kvalitet på kortet..)

maysod
0

Grattis Sanne till er nya hingst.

På jobbet, ska snart åka hem och sova. Vår hund fick somna in i går kväll, så det är lite sorgesamt att inte ha henne med hem i dag, men hon hade sådana problem med sina höfter så nu slipper hon ha ont.

I dag ska jag rödmåla lösdriften sen kan hästarna snart flytta in.

Ha en bra dag.

Charlotte-Aveback
0

#1: Vilken goding! Glad

#2: Vad tråkigt med hunden - alltid jobbigt att behöva skiljas från gamla trotjänare.

Vi ser ut att få en solig och fin höstdag här i Stockholm. Kommer dock inte att se så mycket av den för jag skall flyga till Haag nu på morgonen för ett kundmöte över dagen. Hoppas det är fint väder där också! Flört

Ha en bra dag allihop!

Maria Persson
0

God morgon!
Här i Umeå området så har det regnat under natten, hoppas att det blir uppehålls väder under dagen.
# 1 Grattis till er nya snygging

#2 Det är alltid jobbigt, när man måste fatta sådana tråkiga beslut

Puzzel
0

#1 Vilken snygging

#2 Usch att ta bort en kär vän är nog ett av de tuffaste beslut man kan fatta.

Morrn här är tråkigt höst väder som vanligt regn, regn och åter regn. Ska snart ut och byta bandage på Puzz, längtar tills hon är så pass bra at man kan börja jobba lite med henne. Benen orkar lite kortare promenader nu och det va bra sa veterinären att gå lite varje dag och bygga upp muskulatur och allt efter att ha gått med hel bandage i 1 månad. Annars blir det städa hemma och fixa läxor.

Pheobe
0

# Nu har jag missat nåt… vad är det för en goding sanne?

RebeckaKihlberg
0

God morgon!
Idag blir det hemmadag för min del, fick migrän inatt, som fortfarande sitter i. Så det blir att sova hela dagen.

#1. Grattis till hingsten!

Sasser
0

Morgon! God? NEJ! Här har det varit olyckligt värre sen jag, JAG (!!) körde över min egen katt i gårkväll. Hade precis kopplat av transporten och skulle köra fram och parkera bilen. Wips så vart våra små stackars kattungar moderslös. Hur kan det bara hända? Jag såg inte ens katten.. Värst av allt var väl att mina 3 barn såg alltihopa… Tack May för att du alltid finns i alla lägen! Jag var så inne i mitt eget och hade inte en aning om att eran hund var dålig. Jag beklagar verkligen..

Annars så är allt i sin ordning. Behöver komma till en doktor idag, har varit sjuk sen i torsdags och det ger sig inte. Feber till och från, en jobbig hosta, snorig och allmänt låg..Skall även besikta en häst under dagen, sen skall jag ner till Uppsala framåt eftermiddagen med sonen på hockeyträning… Det blir ca. 100 mil i veckan med honom, men det är det värt. Han älskar det han gör o jag är hans största support.

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Har äntligen fått tag på kursansvarig till en kurs som jag blev godkänd på i somras, men där jag fortfarande inte är registrerad som godkänd. Har läst kursen vid en annan skola och vill få det tillgodoräknat här men inga papper går att få innan kursansvarig får registrerat det.

Har även fått ringt om ex-jobb. Lite "hemskt" att höra ngn annan säga att det ska vara klart till julen -08. Tiden går alltför fort nu! Personen jag pratade med var väldigt positiv till det, så det verkar som om jag får göra arbetet om betor - precis som jag vill, härligt :-) Enda som är lite "synd" är att det blir mot Danmark och inte mot Tyskland om det blir för dem här.

#2 Så hemskt tråkigt, beklagar sorgen!

#8 Frunktansvärt när sånt händer. Har själv också råkat göra det och det tar ett bra tag innan man kommer över det.