Nu har hon gjort det
Stephanie vann Lätt B:1 dressyr med Wippen igår och sedan startade hon för tredje gången i Lätt A:1 där dem slog ihop en A-Ponny (Wippen) en B-Ponny och fyra C-Ponnier där Steffi blev placerad som tvåa med 61,1% gissa om det var en glad liten tös, i Lätt B:1 fick hon 66,9 %
Riktigt roligt att en shetlandsponny kan slå så fina större ponnisar hihi
Jag är en mycket stolt mor

Grattis!!! Verkligen toppen fina resultat. Lycka till i fortsättnngen också! //Erica

Tack Daladis

Grattis vad roligt!
Grattis Stephanie och Wippen!

Tack Benjamin och Ulrika
Domaren sa att detta lilla ekipage borde gå upp i Regional nivå så vi får se till nästa år

Grattis och vad kul.

Vad roligt! Grattis Steffi och Wippen! Ni klarar er verkligen med bravur i konkurrens med de större ponnyerna! Härligt! 
Ett stort stort grattis!!!!!
Hur går det med hemsidan?
Trimgruppen har blivit intervjuade av Nya Wermlandstidningen Extras reporter. Och vi är jätte nyfikna vad som kommer att stå. Tyvärr intervjuades inte barnen - det hade varit kul. Men det bästa av allt är att vi kommer att få köpa en CD och få en massa härliga kort på våra barn och ponnyer!
Stort grattis, vilken fin reklam för Shetlandsponnyn 
Åhhh..grattis!!!

Tack alla för gratulationerna
Jo du Trim ska försöka hinna med hemsidan men jag undrar när dagarna känns för korta just nu men ska försöka ta tag i det så småningom
Kan du inte skicka en kopia på artikeln hit till forumet, skulle vara jättekul att läsa
Hej svejs
A-K
Va kul! Grattis!!
grattis grattis
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Japp. jag skickar så fort den kommer ut.

stttoooooorrrrttt grattis
Duktig tjej!!!

Stort Grattis
Till och emd mina kompisar som tävlar stor häst i dressyr blir impade när jag berättat att en shettis går L:A dressyr, det är ju bara så häftigt! Jätte bra jobbat:)
Grattis!