Nybro
Vet inte om det fanns en tråd till Nybro men nu finns det =)
Vem ska dit? drygt tre veckor till anmälan går ut. Någon som skulle vilja hjälpa mej visa en treåring om jag själv inte kan springa?(är i 7 månaden då, kan bli lite för tugnt)
Jag vill åka dit! Om tid och pengar räcker till, det vet jag inte, men jag är helt klart sugen.
Tar troligtvis med mig Östertorps Kefir och Risslas Kezella i sådana fall. Ev någon mer, om det får plats i transporten. 
hoppas att jag kan åka dit med Pirat och Celma. Jag vill det i allafall.
Då jag själv inte ställer mina så kan jag inte hjälpa dig. Dottern visar ju mina.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
ska tyvärr inte till Nybro.. var en dum helg för oss. Vi åker alltid på Sweden Rock Festival den helgen.
#3 det gör min sambo också men inte i år! i år är den helgen min… he he
#4 nu har du nog inte förståt det viktiga i livet

#3 Jag skulle så himla gärna vilja åka… Till Sweden Rock alltså. Var på väg förrförra året, hade biljetter o allt, men det kom saker emellan.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
#6 blir mitt tionde år i år. åker alltid oavsett vilka band som spelar.

var ligger nybro?

#8 Nybro ligger i Småland, inte så långt från Kalmar.
Hög musik som skrålar i ens öron så klockor ringer i flera veckor efter… nä tack.! åker nog till utställningen istället
Trodde Nybro låg i Blekinge jag…
rock musik när man kan ställa ponnyer??? vad är detta för diskussion
Hm ni har missförstått glädjen med livet hihi
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#10 hög musik- joo ^^ hehe..
bor hm, ca 1 mil därifrån, och man hör dt svagt, ytterst svagt, men man hör ;D
så varför åka dit när man kan sitta hemma och lyssna ? ;P
haha, nejmen, kanske också ska dit, få se (:
#12 uställningar är det flera gånger under året, men det är bara en Sweden Rock per år. valet var lätt.
#14 det finns fler rockfestivaler också under året! så det så!
#14 jag sa att det bara finns EN SWEDEN ROCK. kan ej jämnföras med andra festivaler
du kan kanske inte jämföra nybro med annan utställning heller. den ena är inte den andra lik

Jag vill bara sabba stämningen o säga att vi nu är en aning utanför ämnet.
Men, som sista instick - det går inte att jämföra Sweden Rock med andra - kolla bara på vilka grupper de erbjuder = Wow!
Så de som vill prata vidare om detta, skapa en ny tråd under "icke hästrelaterat" :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
TACK alla snälla människor som erbjudit hjälp. Jättesnällt. Är man en tjockis så får man ju be om hjälp *ler*
#18 Cattis… givetvis…
Jag BOR ju i Nybro, så jag skulle väl skämmas om jag inte tar med mig ett gäng dit…
Planen är att anmäla Zeb (som för övrigt troligen kommer "sponsra" en del på utställningen) Hippotekets Cassis (som för övrigt bor på anläggningen, eftersom hon är utlånad till ridskolan där!) och ev Hippotekets Cocos + föl.
nallebjörn:
jag vågar inte lova något, men det är inte omöjligt att jag kan hjälpa dig med visningen, beror lite på tidsschemat, mm…
#21 Tack så mycket men det behövn nog inte. Flera andra ställer upp också så det blir många att leda ponnyn =) Hoppas givetvis att jag kan visa henne själv men måste ju acceptera att det kanske inte går.
Kul att bo så nära. Suck *avis*