Godmorgon 15 September
Vattnet forsar ner, det fullkomligt VRÄKER! Det var längesen jag sett ett sådant skyfall…. Idag Har vi KM i Rid & Körklubben Shetland. Tur vi kan vara inne, så det får gärna regna på… Nej, det är synd. Solen behövas.
Ha en skön dag! //Eva

God morgon!
Strax på väg till stallet för andra gången idag. Ska iväg och tävla ponnytrav 
Hoppas det går bra för alla på utställningen i Mantorp!!
Ha en bra dag!

God Morgon
Ser ut o bli fint väder idag. Ska strax iväg o chippa 2 hästar, sen ska jag träna lill killen som ska på sin första utställning nästa helg. Man får väl passa på o vara ute idag när solen skiner..
hoppas det går bra i Mantorp för alla som ska visa.
ha det så bra

Sasser…Solen är här i Bro !
Lycka till med KM idag !!!
och solen är här i skåne! Lite för blåsigt bara… ska strax t stallet o ha en halv dag där tills ungarna kommer hem igen. Mysigt! ska rida och mocka, ev köra eller promenera m Kefir och träna kelda.

God morgon!
Solen skiner i Uppsala men ändå så regnar det. Trött på regnet nu. Var ute och åt och festade med bla två kompisar från gymnasiet igår, trevligt träffa dem igen för det var ett bra tag sedan sist. Måste ägna hela dagen åt att plugga eftersom jag snart ska åka hem och då vet jag att det finns betydligt roligare och viktigare saker att göra än att plugga…
#1 Lycka till idag!

God morgon , här i Halmstad är det värsta stormen men det vet nog de flesta som spelar golf i allfall då det är solheims Cup här i stan. Idag ska vårat 3 åriga russ Ijor kvala på travet , får verkligen hoppas det går bra när det stormar på det här viset , inte världens bästa förutsättningen men men vädrets makter kan man inte göra något åt.
Lycka till alla idag.
#1 Lycka till på travet idag.
Halloj!
Väcktes av telefonen i morse, en av mina chefer som verkade väldigt road av att lyckas ringa och väcka mig, hjärnan var inte riktigt klar efter gårdagens festande så han fick sig ett gott skratt. Kul att man kan roa någon på lördagsmorgon 
Blir en lugn dag, är bjuden på kräftskiva i kväll men jag börjar jobba kl 6.00 i morgon så det blir nog inget av det…
#1 Håller tummarna!