Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1043 ggr
MariaP
0

Annette Wadman

Jag vet att det har sagts förut men jag måste få säga det igen:

Annette Wadman - vilken klippa hon är!!!!

När man har glömt kameran - då finns hon där!
När man behöver hjälp med sina ponnyer - då finns hon där!
På uppsamlingspremieringen i Skara den 9 september var vi minst tre hästägare som fick hjälp av Annette!

Jag tycker alla forummedarbetare ska ha en eloge för snabb resultatredovisning, oftast även med kort, på detta forum! Alltid lika intressant när man sitter hemma och undrar hur det går på våra utställningar ute i landet!

sanne
0

Kan bara hålla med, hon gör ett ovärdeligt jobb.

sen att hon o hennes fina Eros fick ett fint Championat igår, det var dom värda, kul att se Annette i ringen också !! Mer av det vill vi se !!

sänder massor med blommor o blad o stora grattis till dig

Charlotte-Aveback
0

Instämmer helt och hållet!

Bra jobbat Annette och superkul med Eros fina poäng igår!

VeronicaP
0

Kan bara hålla med de övriga och än en gång stort Grattis till Eros fina poäng.

RebeckaSvensson
0

Håller helt och hållet med, Annette gör ett kanonjobb och är alltid trevlig och hjälpsam!
Extra kul att det gick så bra igår, för det var ni verkligen mer än väl värda! Stort Grattis!

Anette
0

Instämmer med övriga!! Dessutom har hon alltid ett vänligt ord till övers och en god portion humor!! Har blivit många glada skratt tack vare henne!!Skrattande

Annette och övriga sajtvärdar är verkligen värda en stor eloge för allt jobb de lägger ner!

[Anna-N]
0

Instämmer med övriga - jag också :-) 
Annette är en klippa och det är ett rent nöje att arbeta tillsammans med henne (och givetvis de andra) här på forumet.

Kul att Eros fick en Championtitel i går, men givetvis ska Annette också ha en sådan för allt arbete hon lagt ner på fotografering under sommaren bla. hit till forumet :-)

Kram på dig!!

zettan
0

stor Ros och många kramar till dig Annette som alltid ställer upp

Ann-Christine
0

Instämmer med övriga!

Cattis
0

Instämmer med ovanstående!

Annette är en riktig klippa som Medarbetare, en bra vän med fantastisk humor och så attans energisk :-)

Rosor o kramar för allt du gör! ;-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Generad Tack alla, vad snälla ni är och vad glad jag blir Glad.

Den här forumet har blivit mitt fjärde barn (har två riktiga och alla djuren är mitt tredje). Man kan hålla kontakt med folk man annars bara skulle träffa ett fåtal ggr om året, andra inte alls. På de tillställningar jag varit på, hittills i öst och väst, är det så himla härlig stämning. Det känns som en enda stor släktträff där alla gläds åt varandras framgångar och är förstående i motgångar. Det spelar ingen roll om man är gammal eller ung, statsminister eller kyrkvaktmästare, erfaren eller nybörjare, alla är lika välkomna och delar glatt med sig av tips och erfarenheter. Så känner åtminstone jag det.

Så tack alla trevliga människor för att NI finns, fy 17 vad mitt liv skulle vara tomt utan allt detta.

AusaBausa
0

Håller fullkomligt med er alla! Vad vore livet utan iFokus? Tack för att du gjort det så bra, Annette!!! OCH alla andra som sköter shetlandsponny iFokus såklart! Ni är bäst! Samt alla som ä rmedlemmar, tack för att ni finns o man kan ställa alla frågor hit utan o känna sig dum!

Milla
0

kan absolut instämma med övriga. Skrattande

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

SofiaChristina
0

instämmer med Er andra,Annettte du är toppen,stort tack för den fina bilden på Darcy.

Ellinor Johansson
0

Kan bara hålla med, Annette du är en klippaGlad

StefanW
0

Och gubben instämmer han med! Flört

Stefan - Modellbyggare