Fantastiskt Forum
Jag måste bara få skriva att jag tycker detta forum är helt fantastiskt och jag måste även erkänna att jag har blivit beroende.
Jag har precis suttit och läst artiklarna från ESG och jag måste säga att det är helt fantstiskt att kunna läsa alla resultat med bilder och allt. Det är bla detta forumets förtjänst som har gjort mig och vår familj så förälskade i denna underbara lilla ras, tack!
#0………jag är oxå beroende tror jag.

#1 Samma här….

det är vi nog alla

Ja, beroende är det lätt att bli… :-)
Så skoj att det uppskattas! :-) Gör ju verkligen att det känns dubbelt så skoj att lägga ner tid på det och göra det ännu bättre och ännu mer beroende!
……

jag är också beroende av forumet
Jag får väl erkänna att jag oxå är "shetland i fokus" beroende. Och det är jag stolt över. 

Vi får ge Cattis en stor ros för att hon startade denna underbara sajt. Vilka möjligheter det finns här jämfört med det gamla forumet. Cattis är den som lägger ner mest arbete bakom kulisserna, hon sköter allt det "tekniska" gör alla fina layouter, redigerar alla 1000-tals foton, ser till att alla länkningar i artiklarna fungerar och mkt mkt mer.
Sedan är det ju alla underbara medlemmar som gör sajten till vad den blir. All resultatrapportering, alla foton, alla inlägg, tips, råd, grattishälsningar, medkänsla, allt detta är det ju många som bidrar med. Tänk att man kan sitta i Trelleborg och få reda på hur det gick på utställningen i Haparanda, och det redan samma kväll och med foton också!

Tycker också att forumet på ett fantastiskt sätt knyter samman hela Shetlands-Sveige på ett sätt som åtminstone vi aldrig upplevt förr om åren. Man kan ha en enkel och daglig kontakt med varandra, oavsett avstånd, samt på nära håll få ta del av varandras glädje och sorg.
En stor eloge till Cattis & Co som gör detta möjligt! 

Vi er totalt avhengige av denne sajten i Norge også skal dere vite
tänkt så mycket man kunde ha fått gjort hemma om inte forumet fanns
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#10. Det är väldigt roligt att kunna ta del av shetlandsvärlden i andra länder också :)

#11 Nog bäst att inte tänka den tanken 

# 11 Ha ha jag håller med, kan ibland fastna flera timmar framför datorn på detta forum när man egentligen har tusen andra saker som borde göras i stället.. Är så otroligt kul att det finns! 

Kan bara instämma , men sen är det väl skönt att kunna koppla bort alla måsten här hemma med