Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 365 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2007-09-18

God morgon!

Jobbar 14 timmars nattpass - så underbart! Flört 
Lite senare i dag ska jag åka med en kompis och hämta hennes nordsvensk sto som varit på betäckning, hingsten är så läcker!

Ha en bra dag!

sanne
0

God Morgon

Här är allt lugnt, fortfarande fruktansvärt förkyld, men jobbet väntar, full fart. Ikväll ska äldsta sonen till scouterna för första gånger o han är så spänd, hoppas det blir bra för han är ingen sportkille direkt…

idag ska jag lämna våran audi till bilfirman nu krånglar den lite för mkt, så vi får en låne bil innan vår passat kommit in, sååå skönt med riktig bil, så jag såker fint till utställningen på lördag.

hoppas alla får en bra dag !!

ingrid
0

God morgon

Skall iväg och träna hund, om jag orkar skall även mina föräldrars wachtelhund få sig en första körning.

Vad jag borde göra idag är att fixa allt med skolan och min hjälphandledare som skall godkännas men men dagen är lång..

Ha en trevlig dag

Puzzel
0

Morrn el godnatt som jag hellre skulle säga. Har inte sovit mer än 2 timmar i natt pga ena sonens diabetes och att alla är förkylda, själv fick jag 40,8 graders feber ont i halsen och snorig. Sen visade det sig att vi missat förlänga vårdbidraget så nu står vi utan de pengarna. Suck är så less på allt varför kan inte de som försäkringsbolagen sända en påminnelse ett tag innan. Ja ni får ha en bra dag för det kommer inte jag.

VeronicaP
0

Morrn morrn , här regnar det som vanligt och jag är tröttare än vanligt med ;-). Det här regnandet gör ju inte en piggare heller precis.

Charlotte-J
0

God Förmiddag!

Här öser regnet ner och vad passar då bättre än att ta en städardag ;-)) Än så länge har jag bara skurat av hallen som jag påbörjade igår med grundlig städning av skåp mm. men resten är tänkt att hinnas idag det med, tänkt alltså sen får vi väl se om det sker i praktiken. ;-))

Ha en bra dag allihop!

Amor vincit omnia Kyss

Therese_Melberg
0

God förmiddag

Här är det molnigt, men detr regnar inte än (peppar peppar)

Ska snart ut och ta en promenad i skogen med vovven, sen ska jag hem och försöka städa lite här inne och ute i stallet om jag hinner. Sen ska jag väl försöka köra Vannah lite också. Känns inte helt bra inför premieringen den 29/9. Savannah är jättetjock och Virvla ser ut som om man tagit rumpan på en vuxen shettis och framdelen på ett föl och sytt ihop de på mittenFörvånad Jaja, det är kul att visa dem iallfall, sen får det gå som det går. Köttbullen har blivit lite smalare nu, så jag hoppas hon inte ser allt för rund ut tills dess =)

Hoppas alla får en bra dag!

/Therese

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Blev en kort förmiddag i skolan då lab och redovisningar gick fort. Lärare översatte min redovisning så även utbytesstudenterna förstod, utan att jag behövde prata engelska, helt perfekt Glad Passar bra med extra lång middagsrast så jag hinner packa, för det hann jag inte med igår.

För första gången på alla mina år här uppe så känner jag inte alls för att åka hem. Är landskampsdagar resten av veckan med fest varje kväll, från ons till lör. Och jag kommer missa allt Gråter

zettan
0

god dagens

ja ha då var man på benen igen. Hade magsjuka natten till igår men nu verkar det som om magen är i form igen. Men i stället har man värsta förkylningen. Hade så ont i bihålorna i natt att ja bara sov ca 3 timmar totalt. Suck. Man ska inte passa sjuka barn när ska ja lära mig? Men i morgon får de nog allt bli jobbet. Blir galen av att vara hemma.

ska försöka tömköra Rosa i kväll men de vet i sjutton om ja orkar. JA får se hur ja mår senare. Tillbaka till sängen igen

Milla
0

god dag!

Har precis fått en ny bok "en riktigt människa" och den kan jag bara inte lämna utan att sträck läsa. Helt otrolig bok

Får se om det blir annat att göra idag mer än att läsa…..

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Pheobe
0

God eftermiddag.

Inte hunnit med så mycket idag. Är egentligen en "vanlig" värdelös dag här med djuren som vanligt. Min fölis är ganska sjuk. Blev dålig förra veckan och får behandling. Hon blir inte bättre utan snarare sämre. Är precis sådana här saker som gör att man vill sälja allt och bara samla på "döda ting". Suck!

Köp 5 ponnyer, betala för 2 ??? Friska, sjuka eller kanske bara lite skadade….

Turnado
0

God kväll!

Dygnet har varit väldigt jobbigt på 38 h -har jag sovit 2,5 timmar. Nätterna+morgonen på puma e ju roliga. Alla e trötta utom jag hmm…Så säjer Annika. Ronja du har jämt jätte mycket energi. Det har jag inte kommit på. Så Jag och Oliver har diskuterat en massa dumma saker på morgonkvisten. Sen hem jag gör so. Sömnar med boken framör mej. Så lägger mej snart ca 1h. o ser på film behöver sömn. en låååång dag i morgon