Börjes rockard ?
Jag har läst mycket gott om ponnyrockarden som Börjes säljer. Men jag hittar den inte på deras sida? Säljer de fortfarande rockards och vagnar och varnågon stans kan jag hitta dem i så fall? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dom har dom i deras affärer. Kungsbacka har dom.
ja, dom finns bara i affärerna, här i tingsryd tillexempel!
Fanny Henriksson
Ingen som har bild på dem? Vad kostar de?
Jag hade bild i mobilen men som jag raderade bara för någon dag sedan men jag kan gå ner och ta nya om du vill och samtidigt kolla upp priset.
Tror vagnarna ligger på 4995 eller ngt :P Snygga är dem :D
Det hade varit jätte snällt om du ville ta bild på den och lägga in :) Tror att det är många fler än jag som är nyfikna ;)
Någon som vet bredden mellan hjulen?
5000 kr låter ju helt överenskommligt om det är en stabil vagn :) För den där cavaletti tycker jag inte verkar vara värd det priset.. Den verkar så vek och skranglig..
OBS!
Måste bara tillägga att dessa uppgifter har jag tagit på plats så det kan hända att jag har missat något vad gäller priserna så det är ca priser.
Jag vet att vagnana kommer att komma ut på Börjes hemsida så småning om men inte när.
Va snällt att du villa ta dig tid och lägga in bilder och hjulbredd på vagnarna! Tack så jätte mycket :)
Den svarta vagnen ser väldigt trevlig och regäl ut. Om den är 118 cm i hjilbredd så är den ju även godkänd för tävling och det är ju alltid ett plus :D Om man nu skulle vilja det någon gång i framtiden ;)
Det var riktigt fina vagnar dom hade. Måste nog ta mig ner snart för att kolla lite närmare på dem.
Återigen tusen tack! 
# Det var så lite bara roligt att man kan hjälpa till…
Hittade denna tråden när jag letade efter vagn till mitt russ ;) Är det ngn som vet om man kan köpa vagnar på varuhuset i Stockholm (Bro)?? Har väldigt långt till Tingsryd….

Jag har inte sett att de har vagnar i butiken i Bro. Men det borde ju gå att beställa dit….
Vad är det för mått som gäller om det ska vara till tävling?
Finns det möjlighet att få tag på en sådan vagn som den svarta i inlägg #9 och den blå i inlägg #17 begagnat? Jag har letat lite men just dessa vagnar verkar vara svåra att få tag på begagnat. Vad heter modellen? Förutom Börjes, vilka försäljare finns för dessa modeller?
Jag frågade på Börjes i Tingsryd nu angående deras vagnar och om det gick att få tag på i alla deras butiker, men just nu har de inte några alls de får inte tag i någon bra tillverkare/leverantör.
Jag hittade på Ladugårdsinrede :-)
Min vagn i inlägg#17 Hette Swinger…
Någon som vet ifall de fortfarande säljer dessa rockarder i Kungsbacka och om priserna är desamma?
Jag har inte ens sett dem i Tingsryd på flera år, så jag är högst tveksam till om de har dem i någon av de andra affärerna.