Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 665 ggr
sanne
0

God Morgon 22 September

Blir jag hängd nu när jag skriver Go Morgon  tråd 2 dagar i rad ???

Nu sitter jag här med mitt kaffe o ska snart ut i stallet o fixa det sista, där ute står 5st badade hästar , helt ovetande om dagens bravader, blev såå impad av vår 1års hingst igår, han stod blickstilla när vi duschade honom.. lugnast av alla !!! hoppas han sköter sig lika bra idag..

Jag önskar alla som ska ställa ut på div. olika ställen stort lycka till !!

Ulla, Hoppas verkligen att Nadja klarar sitt guld !!! MIlla, ta´t lugnt m ryggen så ni kommer iväg…

zettan
0

morrn morrn

Här har ja varit uppe ett tag. Förbaskade hosta. Men ja SKA ställa ut idag. I stallet står rena pållar (förhoppningsvis) och de sover nog än helt ovetande om dagen. Lill killen ska på sin första utställning och han e laddad till 1000 Glad. Zettan hon stod nästan helt still när ja badade henne ngt som inte hör till vanligheterna.

ska strax ner och äta frukost och bege mig till hästarna.

Lycka till alla idag på de olika utställningarna.

kram

Hanna-D
0

God morgon!

Här är det full fart redan. Senare i dag är det chipmärkning som gäller, ska se om jag hinner med mina egna fölungar också.

Ha en bra dag och lycka till alla utställare!

[Anna-N]
0

God Morgon!

#0: Här hänger vi ingen :-)….
Du vet att jag håller tummarna i dag!

Här ser du åter ut att bli en fin dag. Ska städa lite i stallet i dag och så mockningen är väl vad man hinner med, kan jag tro. Har en del att fixa inför kommande helg också.

- Lycka till alla utställare i dag!

ThiffannyJ
0

Lycka till alla som ska på utställning i dag!! =)

Själv ska jag hämta upp min boro nu som ska hjälpa mig att ta emot massa hö…

Verkar som att solen ev kan kika fram i dag =)

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Silenos
0

Oj, vad ni är morgonpigga allihop ! Jag har nyss vaknat.

Min minishettis, Sillen , ska åka på utflykt idag. En tjej som brukar rida honom här, dyrkar honom. Så idag ska hon få låna honom hem till sig. Han ska "klippa gräset" åt dem och så kan de borsta o pyssla o njuta av hans närvaro.

Själv ska jag snickra i stallet.Dottern fick stor häst i somras, det krävdes en liten utbyggnad…

Turnado
0

reg regn regn regn här idag & tävling. Effi springer inte i regn så får se hur det går.

Puzzel
0

goddagens här ska vi fira Rasmus 8 års dag i dag. Ska först ut till stallet och ta hand om Puzz som nu är utan bandage och hur pigg som helst. Ska snart börja sätta igång henne lite försiktigt igen med promenader och tömkörning.

Lycka till alla på utställningarna i dag.

Carita
0

God eftermiddag!

Nyss hemkommen från Stockholm. Det var en superkväll igår i Globen. Riktigt bra show och massor med killar på scenen att vila ögonen på. Det var 10022 tusen tjejer/damer som var där och lade ögonen på Stenmarck. Jag kom i säng först 4 på morgonen med ömma fötter efter allt dansande i nya stövlar.

Nu väntar vardagen och boxarna ska mockas ev blir det tivoli nere i stan senare.

Turnado
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara säja att dagen blev mer än lyckad. Det slöt och regna. Effi drog på i loppet och slutade på en 2:a plats på 2.55,1 hon har inte gått så fort på hela året.