Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 636 ggr
Milla
0

Drömtydning

Finns det någon här inne som kan tyda drömmar, har drömt samma dröm nu i några dagar och skulle vilja veta vad det betyder OM det betyder något.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Niklas
0

Ofta går det att lista ut vad det har att göra med i alla fall. På Studieteknik i Fokus tror jag att det finns åtminstone en medlem som kan försöka tyda drömmen.

Generellt är ju drömmar hjärnans sätt att bearbeta vad den har varit med om. Det har alltså med saker du har varit med om att göra.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Kiara
0

Får jag fråga vad du drömmer, är liksom lättare då Fundersamatt varaSkrattande

Milla
0

japp allt handlar om att min mamma gick bort för 16 år sedan. Hon var fruktansvärt pedant och var mycket noggrann i allt hon gjorde. Hon var väldigt noga med att ha "dom rätta" kläderna.

Min dröm handlar alltid om följande:

Ser min mamma i en smutsig säng, men smutsigt nattlinne, hon är rufsig i håret och väldigt ofräsch, hon reser sig från sängen och går in på toa och där är rena katastrofen, skitigt och äckligt, sen går hon ut och sätter sig i en trädgård som är omgiven av en massa fruktträd, där sitter hon på en trasig stol och läser någon sorts tidning.

Denna drömmen har jag drömt ett antal gånger under dessa 16 åren. Jag kommer ihåg allt och jag får alltid en mycket obehaglig känsla när jag vaknar och känslan är att jag faktiskt har träffat henne i denna miljö.

Milla
0

#1 då ska jag ta mig en tur där inne och kolla runt