God morgon 2007-09-24
God morgon
Jisses vad kallt det är ute! Hoppas på sol lite senare. Ha en bra dag!

Morrn!!
Här verkar det bli fint väder i dag oxå. Snart väntar jobbet och livet rullar på som vanligt ! Fortfarande något lite trött efter helgen, men det kan man ju ta:)
Hoppas alla får en bra dag !

morrn morrn
nu e ja på nemen vid denna tiden igen. Lite småhostig och snörvlig men de får gå. Ja är inte så trött faktiskt med de kommer väl under dagen sen antar ja. Nu väntas strax jobbet och efter jobbet ska ja klippa mig. Sen till kvällen så ska ja köra min lille köttbulle Rosa. Hon har ätit upp sig grymt mkt under en veck adå ja varit sjuk och inte orkat köra henne. Så nu får hon allt sätta fart. Hon har ju blivit riden och de är ju bra för på lördag väntas dressyrträning för Kicki.
ha en bra dag alla

God morgon.
Här är det 12,9 grader varmt ute, betydligt mildare än de senaste dagarna, har haft frost några nätter. Går snart av min tredje natt så nu blir det några dagar ledigt, skönt.
Ha en bra dag.

Här är det också varmt 11,3 grader. Jag har ont i halsen idag också, undrar om jag inte har feber med.
Fick en idé om hur jag skall möblera om i sadelkammaren, så nu måste jag åka till Second Hand och leta skåp någon dag.
Ha en bra dag!

God morgon!
Här är det nästan 10 grader ute. hittade lite frost på ett bord ute :S Men det försvinner väll under dagen hoppas jag.
Men efter skolan så ska jag visa milla var vi sak flytta :) Men annars händer det väll inte så mkt.

God Morgon!
Har tagit lite sovmorgon idag, jag ska jobba två nätter nu. Ska nog inte göra så mycket idag, fast lite sugen är jag nog på att måla stoora skjutdörren på lösdriften, få se hur det blir…Här är dryga 13 grader och sol idag med!! Härligt! 
Krya på er nu ni sjuklingar!!
Ha en bra dag alla!!

God förmiddag!
Lyckades inte med att komma upp till Uppsala igår så nu har jag varit inne och ätit äpplekaka till förmiddagskaffet. Gäller att passa på när man är hemma och får det serverat :-)
Soligt och fint väder men blåser lite. Borde åka upp idag men håller nu på med att behandla lilla Guvele och då är det lättast om jag är hemma. Är väl risk för att det är hennes sista chans att bli bra nu, men det slutgiltiga beslutet är inte lätt att ta. Jag bara önskar att hon blir bra nu så jag kan få behålla min underbara lilla juvel.
Ha en bra dag!

God morgon, ovanligt varmt imorse vilket innebar att jag inte behövde skrapa rutorna på bilen!
Har hälsat på min häst (eller jaja han är såld). Vilket var en känslomässigt blandad upplevelse. Kul att se att han mådde så bra och har hamnat hos superbra människor. Och att han faktiskt kände igen mig, men hans enorma stolthet hade liite svårt att visa att han tyckte det var kul :) Det jobbigaste var att åka därifrån, då blev det som verkligt att han inte är min längre… fy fan grinade de 10milen hem igen..
God middag, här är det jätte skönt ute, har vart ute och kört min häst på förmiddagen. Man måste passa på när man har dottern på dagis och man är ledig. Tänkte ta en sväng till min syster och kolla om det finns några kantareller i hennes skog. Brukar vara rätt mycket där. Ha en bra dag.