Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 444 ggr
Minsanne
0

Dataproblem

Är det någon mer än jag som har problem att skriva inlägg här? Jag menar, min dator vägrar att samarbeta. Jag får låna sonens dator för att kunna komma in här och skriva. Troligen något med virusskyddet … men vad???

/Anne/

Cattis
0

Anna (nallebjörn) har också haft problem med det - men löste det på ngt vis jag inte känner till.  Jag väntar på svar från henne ang hur hon löste det.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

nallebjörn
0

jag hade stooora bekymmer kan jag säga…. Löste det med min bror…  Det var nåt med några filer som inte fick finnas på datorn. Fråga mej inte vad men jag ska kolla upp det. Det är olika filer och program som datorn lagrar när man varit inne på olika sidor. Ex när jag spelade BITCH spelet laddades nåt program ner. Sådana program ligger och stör datorn.Kan vara olika former av filer.

Prova gå in och radera cockies först. Ta bort alla och tillåt alla också. Ibland behöver det rensas. Sen kan du radera alla program som du inte använder som kan ligga och störa. Gå in i programhanteraren och kolla vad du har för filer som skräpar ner. Tydligen finns det filer som forumet inte accepterar att man har i datorn.

Sehvrin
0

Jag kan inte skriva när jag använder Mozilla Firefox (som är den webläsare jag använder så gott som hela tiden) utan jag måste använda explorer (det ska gå att lösa på något sätt, men jag har inte lyckats)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

nallebjörn
0

ta bort alla toolbars….