Swedbank
Är det fler än jag som har swedbank och där inte kontot stämmer och att inte pengarna stämmer (aktuella saldot) även om de påstår att det ska göra det. Det här meddelandet finns på deras internet bank i dag.
Dubbla transaktioner. Natten mellan 21&22 september uppstod ett fel när transaktionen skulle regristreras. För en del kunder medför detta att både instättningar och uttag från kontona visas dubbelt och att saldot efter varje transaktion kan visa minus. Det aktuella tillgängliga beloppet på kontot är korrekt, vilket innebär att det varken dragits eller satts in för mycket pengar på kontot. Vi arbetar intensivt med att åtgärda felet och beklagar de eventuella olägenheter som felet har orsakat.
Då jag räknar mina pengar ända från augusti så nog fattas det 3195 kr på mitt konto om jag ska gå efter det saldot som visas på internet kontot, då de dragit 2 räkningar dubbelt som jag betalade i fredags den 21 juli och då inte ens den ena har gått iväg ännu , ligger fortfarande kvar under aktuella. Så jag får inte ihop det med att det aktuella saldot stämmer, hm synd att jag inte vet hur man gör när man ringer och kolla sitt konto.

Ja ja det enda man kan göra nu är och vänta och kontakta banken i morgon .

Ska du skylla på banken, Gonkan.. du har säkert varit ute o svirat :))
skämt o sido, klart du ska ringa banken o kolla upp det !!!!
Jag har hört att Swedbank är den bank som det krånglar mest för med insättning av tex löner. Jag har problem med mitt kontokort, ibland fungerar der i tex ica går jag in på ica efter en timme så fungerar det inte. jag blir så irriterad. man vet inte när det fungerar. Så jag har förra veckan gått över till Länsförsäkringar bank. Hoppas att det är bättre där!

Just nu har det krångalr ovanligt mycket på Swedbank tycker jag med , svårt att logga in osv. Min sambo har precis samma problem med sitt kontokort så han handlar oftast bara i affärer där han är känd . Ja ska det fortsätta krångla så här får man tänka på att byta. Det som retar mig är ju när man betalar en räkning så tror man ju att den ska gå iväg och så har den inte gjort det kul att få en påminnelse kostnad sen pga banken felar. Men man har kanske tur och slipper det .
Ha ha ja jag måste ju skylla på något Sanne *ler*

God kväll!
Dagen här har varit bra sol till och med :)
Jag har också Swedbank, men jag kan inte säga att jag haft något problem med dem. Det var väl en betalning till Spanien som inte hamnade på säljarens konto, utan hamnade på deras bank så säljaren fick be banken om att söka summan, vilken de hittade till slut. Men vilkens banks fel det var vet jag inte.
jag har samma bank och aldrig krångel.

Min sambo har swedbank och har de senatse 3 månaderna haft en massa krångel med pengar som försvunnit och nu menar jag rätt stora summor det har rört sig om 2400 kr ena gången 1200 kr andra gången och 400 kr sista gången men enligt banken kan de inte göra något . Och de ser att det är något fel men kan inte säga vad för fel eller något mer än att det inte går att rätta till. Så vi har förlorat 4000 kr på swedbank och ska byta bank.Annars brukar man ju höra att nordea ska ha massa problem men jag har haft Nordea i flera år inge problem
Vi har Swedbank, jag tror aldrig att något blivit fel.